לאן הולכים מכאן? אחרי הפרידה המכוערת מאוהד בוזגלו, שהגיעה בעקבות זעם בלתי נשלט של אחד מחברי הפועל קלנסוואה נגדו. ברביעי האחרון מונה למאמן אורי קרגולה, שחקן עבר וסוכן שחקנים מוכר בליגות הנמוכות, אך לאחר ההפסד 1:0 למכבי אתא ביאליק בשבוע האחרון, הודיע אתמול (שבת) על פרידה מהמועדון.

העולה החדשה לליגה א' לא ציפתה לפתוח את העונה עם שני הפסדים ובוודאי שלא להיפרד משני מאמנים תוך תשעה ימים. לצערה, אפשר לומר שמצבה בסדר, לאחר שגם מ.ס טירה, שהצהירה בקיץ האחרון כי בכוונותיה לעלות לליגה הלאומית, ואף טסה למחנה אימונים בחו"ל, פתחה את העונה בצורה עגומה עם שני הפסדים, ונפרדה גם היא ממאמנה, אמיר כהן, ומד"ר פלאח סמארה, שאגב, אתמול שמו נקשר בהפועל כפר סבא.

במועדון מדגישים כי הפרידה מקרגולה הייתה ברוח טובה ומבינים את רצונותיו. הממאן עצמו אמר שהנסיעות ושעות האימונים מקשות עליו. נכון לכרגע, ישנם מספר מועמדים לעמוד על הקווים, כשבמועדון מקווים להחתים את המאמן הבא מהר ככל האפשר. בין השמות שעלו הם אחמד סבע ועבאס סואן, שני שחקני עבר שראו דבר או שניים בכדורגל הישראלי ויכולים לתרום רבות מהניסיון שלהם. יש רצון גם להביא מספר שחקנים בשביל לחזק ולעבות את הסגל.

עבאס סואן (רדאד ג'בארה)עבאס סואן (רדאד ג'בארה)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה