טוד בולי לא מתכוון להיות מאותם בעלים של קבוצה בפרמייר ליג שיושבים בשקט מאחורי הקלעים. בראיון שלו הוא הגה רעיון מהפכני לפיו יתקיים משחק אולסטאר בליגה האנגלית, בסגנון של ארצות הברית, בין כוכבי קבוצות מצפון המדינה לדרום המדינה.

במסיבת עיתונאים שלו בארצות הברית, הבעלים של הבלוז אמר: “אני מקווה שבסופו של דבר הפרמייר ליג תלמד קצת מהספורט האמריקאי, ולמשל תעשה טורניר בין ארבע הקבוצות האחרונות. שואלים למה אין מספיק כסף? בבייסבול למשל עשו משחק אולסטאר שגייס עבורם 200 מיליון דולר, אפשר לעשות את זה גם בפרמייר ליג עם קבוצת צפון מול דרום”.

בתקשורת האנגלית משערים שמשחק שכזה לא יוכל לצאת אל הפועל, מאחר שלא בטוח שהאוהדים יהיו פתוחים לשיתופי פעולה בין כוכבי מנצ’סטר סיטי לליברפול או בין ארסנל לטוטנהאם. בולי סיכם: “כולם אוהבים את הרעיון של יותר הכנסות לליגה, ויש גם היבט תרבותי. מה שנחמד בפרמייר ליג זה שאתה גם הבעלים של הזכויות העולמיות על כזה משחק”.

באנגליה החמיאו למאמן וב’סאן’ נכתב: “הוא לא בזבז זמן וכבר מנסה להשפיע על הכדורגל האנגלי, אחרי שגם רשם חלון שובר שיאים של 260 מיליון ליש”ט שבוזבזו על רכש. עכשיו הוא גם מציע זעזוע רציני לקבוצות מהטופ”.

ענק! חלוץ מהליגה הרביעית כבש שער כמו פלה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה