אכזבה בחודורוב. אחרי פתיחת עונה טובה מאוד בגביע הטוטו עם 9 מ-12 נקודות, הפועל תל אביב לא הגיעה מספיק מוכנה לדבר האמיתי כשספגה אמש (שבת) הפסד 2:0 כואב בסמי עופר במחזור הפתיחה של עונת 2022/23 בליגת העל בכדורגל.

קשר הכנף אושר דוידה לא נכלל בסגל הקבוצה משחק שני ברציפות, כאשר השחקן טוען על רגישות בשריר הירך האחורי. יחד עם זאת, לצד החיזורים ממכבי חיפה, דוידה מחזיק בהצעה קונקרטית ממועדון בלגי, כאשר סטדנרד ליאז' כבר הגישה הצעה נמוכה לפני כשלושה שבועות ונמצאת על הפרק. ל-ONE נודע לראשונה שהשחקן לא הגיע לאימון היום וטס לפנות בוקר כדי לחתום אצלה.

דן עזריה מול אושר דוידה (חגי מיכאלי)דן עזריה מול אושר דוידה (חגי מיכאלי)

דוידה כאמור הצהיר בפני אנשי הצוות הרפואי שהוא מרגיש כאבים בשריר הירך האחורי, מה שגרם לצוות המקצועי לגרוע אותו מהסגל בשני המשחקים האחרונים נגד נס ציונה בגביע הטוטו ואמש נגד הפועל חיפה בליגה. לפי הערכות, רוב הפרטים סגורים מול השחקן ומול הבעלים של הפועל תל אביב שיקבלו 1.6 מיליון אירו, כאשר הסכום אף עשוי לגדול לקרוב לשני מיליון אירו עם הבונוסים.

"פשוט לא הגענו למשחק", אמר גורם בהפועל תל אביב, "כל הביטחון שצברנו בחודש האחרון לא בא לידי ביטוי ברגע האמת וזה מתסכל. חוץ מזה מה ציפיתם שיהיה אחרת? מה כבר נעשה בקיץ הזה לעומת שנים קודמות? הקבוצה לא התחזקה בצורה משמעותית. התקציב לא גדל ולא באו כוכבים, מה שכן גדלו הן הציפיות. בעונה שעברה היה מגן שמאלי כמו ליידנר וגרזן כמו אליאס בקישור ועוד, לא מספיק שחקנים שיכנסו לנעליים שלהם".

מאמן הקבוצה קובי רפואה יצא מאוכזב מאוד בסיום במשחק וביקר את השחקנים שלו פעולות אישיות ועל יכולת חלשה ולא מרוכזת מספיק. כל משחק הלחץ שהיה מוצלח בניצחונות של הקבוצה ואפילו בהפסד לאשדוד, אמש לא בא לידי ביטוי בסמי עופר.

קלינגר: "מאוד מרוצה משלוש הנקודות"

"במקום לשחק מסודר, סתם העפנו כדורים, לא היה סדר במגרש והרגשנו שזה הולך לכיוון לא טוב", אמר אחד השחקנים. קובי רפואה חרג ממנהגו ואמר לשחקנים: "באו 5,000 אוהדים לראות אתכם מכל הארץ וככה אתם נותנים להם לחזור?". בקבוצה לא היו מרוצים מהרכות של שחקני ההגנה ובטח מהיכולת שחקני הקישור, כאשר רק הישאם לאיוס ואלן אוז’בולוט ניסו לעשות פעולות יצירתיות בהתקפה שלא הסתיימו בשער.

המאמן קובי רפואה עשה כמה שינויים בחוליה האחורית, כאשר הקשר האחורי אל ים קצנפולסקי במשחק פחות טוב פינה את מקומו לדן איינבינדר שהפך אתמול בלילה לאבא טרי בפעם הראשונה וחזר לראשונה מאז עשה את הניתוח בגרמניה בשרירי הבטן. גם סתיו למקין פינה את המקום ורומראטו היה זה שנכנס כבלם והיה במיקום לא טוב במהלך שהוביל לשער השני של המארחים.

קובי רפואה (עמרי שטיין)קובי רפואה (עמרי שטיין)

בקבוצה ממתינים לצירופו הרשמי של המגן/בלם אנטואן קונטה, שנחת ביום חמישי בערב וסיים חלק מהבדיקות הרפואיות ובמהלך היום יתקבלו תוצאות בדיקות נוספות. אם יגיעו הבדיקות מוקדם ויצאו תקינות, הצרפתי צפוי לחתום במהלך היום, כאשר בצוות המקצועי בטוחים שהוא יוסיף מאוד לחוליית ההגנה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה