קיליאן אמבפה לא כל כך נהנה על הדשא אתמול (שבת) בפארק דה פראנס, אבל הוא בוודאי לא ייהנה לראות את הסערה הגדולה לה גרם ניימאר באירופה לאחר הניצחון 2:5 של פאריס סן ז'רמן על מונפלייה. הכוכב שהרשים עם צמד סימן 'אהבתי' לציוצים שבאופן ברור יורדים על החלוץ הצרפתי, שביקש לבעוט גם את הפנדל השני לאחר שהחטיא את הראשון – ונתקל בסירוב מהברזילאי.

ניימאר, ללא ספק ה-כוכב בקבוצה של כריסטוף גאלטיה מפתיחת העונה, סימן אהבתי לציוץ הבא: “tickets ברור שזה עניין של חוזה, כי בכל מועדון בעולם שיש לו את ניימאר, הוא יהיה הבועט השני. כנראה שזה בגלל החוזה, אמבפה הוא הבעלים החדש של פ.ס.ז'”.

בהמשך ניימאר סימן 'אהבתי' גם לציוץ הבא: “היום, במשחק פ.ס. ז’, ניימאר כבש והשפיל את השוער (שוב) אמבפה, לעומת זאת, 'נפגע קשה' מאוד והחמיץ. לאחר המשחק, אמר המאמן כריסטוף גאלטייה כי אמבפה יהיה השחקן הראשי של פ.ס.ז’. אבסורד!”.

קיליאן אמבפה. ניסה להיפטר מניימאר, שגילה על כך (רויטרס)קיליאן אמבפה. ניסה להיפטר מניימאר, שגילה על כך (רויטרס)

בנוסף, העיתונאי רומן מולינה חשף כי הסיבה לפיצוץ בין השחקנים היא לא זהות בועט הפנדלים הבכיר בקבוצה, אלא בקשתו של אמבפה מדירקטוריון פ.ס.ז’ למכור את ניימאר. הצרפתי עשה זאת מאמונה שהברזילאי לא מודע לכך, אך ניימאר גילה  והקרע בין השחקנים גדול מתמיד.

הציוצים שזכו ל'לייק' מניימאר:

מבלה בת"א? הסטורי של ניימאר מישראל
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה