במכבי חיפה מודעים להתעניינות של אולימפיאקוס בברק בכר, אבל ההערכה היא שלמרות הפנייה של היוונים לסוכנו של המאמן, דודו דהאן, בכר ימשיך בהתאם לחוזהו בקבוצה. כידוע, בינואר חתם המאמן על חוזה לשנתיים נוספות אצל הירוקים, אליהם היוונים עדיין לא פנו, כך שמבחינת האלופה הכל נמשך כרגיל.

בינתיים, בסבבתו של בכר אמרו ל-ONE: “ההצעה רצינית, אבל זה לא על הפרק, הראש שלו רק בשלב הבתים של ליגת האלופות”. בחיפה אמרו: “לבכר יש שם באירופה וטבעי שירצו אותו. זה בהחלט מחמיא עבורו לקבל הצעה כזאת. הוא המאמן הטוב בישראל, כך שזה טבעי שהוא יזכה להתעניינות".

בתוך כך, במועדון מודעים לסערה סביב עומר אצילי ונכון לעכשיו ממשיכים לגבות ולתמוך בקשר בכל דרך. "אנחנו ביחד, עשינו דרך יחד ואנחנו יודעים מה קיבלנו", אמרו בחיפה, "גינינו את זה אז ואנחנו מגנים את המעשים גם היום, אבל הוא במקום אחר בחיים האישיים ובכדורגל. עומר אצלנו כבר שנתיים, הוא הגיע לאחר המעשה, עבר כברת דרך איתנו והוא אדם אחר ובמקום אחר לגמרי".

בחיפה תומכים בו. אצילי (עמרי שטיין)בחיפה תומכים בו. אצילי (עמרי שטיין)

במקביל, בחיפה לא מתכוונים לעבור לסדר היום על תנועת ההשתקה של מוחמד אבו פאני אחרי שכבש מול אולימפיאקוס, כפי שפורסם ב-ONE. ככל הנראה הקשר יצטרך לספק הסברים למי כיוון את התנועה, למה הוא לא נראה שמח במיוחד אחרי כיבוש השער ומה עומד מאחורי זה.

בינתיים, אוהדי מכבי חיפה מתנפלים על הכרטיסים למשחק הראשון מול אפולון לימסול. 13,000 כרטיסים נמכרו כבר לקהל הירוק בחצי יום.

בכר לאחר הניצחון על אולימפיאקוס
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה