קשרה של מכבי תל אביב, עידו שחר, צפוי לעבור בהשאלה לאפולון לימאסול הקפריסאית, כך נודע ל-ONE לראשונה. הקבוצה מהאי השכן ניהלה מעקב צמוד אחריו בחצי העונה האחרונה בה היה מושאל למכבי פתח תקווה והתרשמה ממנו מאוד ואחרי שזכתה באליפות בעונה הקודמת, סימנה אותו כאחד מיעדי החיזוק המרכזיים שלה. 

שחר אמור להצטרף למחנה האימון של הקבוצה באוסטריה כאשר כל הפרטים נסגרו בין הקפריסאים לבין מכבי תל אביב והוא מחכה לאישור מצה”ל לצאת כשנותר לו עוד חודש לשירות הצבאי. הצהובים הבהירו מוקדם יותר בחלון ההעברות לשחקן כי הוא ייצא בהשאלה לעונה נוספת, זאת בשל העומס הקיים בקישור וגם הרצון של ולאדן איביץ’ לצרף קשר בכיר לסגל – כאשר מי שעדיין המטרה המרכזית של הסרבי הוא דור פרץ. 

מבחינת שחר, שחתום במכבי ת”א עד לתום עונת 2023/24, זו תהיה יציאה ראשונה מישראל והוא יקווה לקבל קרדיט אצל אלופת קפריסין, מה שלא קורה אצל הצהובים. היא תתחרה במוקדמות ליגת האלופות כאשר היא תיכנס אל סבב המשחקים בסיבוב השלישי, אחרי שהרוויחה מאוד מהסילוק של הקבוצות הרוסיות. היא כמובן תהיה לא מדורגת, אך תהיה בשלב בתים אירופי העונה כך או כך. 

גררו חוגג (רדאד ג'בארה)גררו חוגג (רדאד ג'בארה)

בנוסף, עוד שחקן של מכבי תל אביב שלא ישחק בשורותיה העונה הוא החלוץ הפנמני אדוארדו גררו, כאשר דווח כי השחקן קרוב לעזוב את הצהובים לטובת מועדון אירופי מבלגיה או מהולנד בעבור סכום של כשני מיליון דולר. כזכור, גררו חתם בקיץ שעבר לשלוש שנים בשורות הצהובים אך בינואר יצאה בהשאלה להפועל ירושלים ועזר לה לשרוד בליגת העל. 

עונה קודם לכן רשם פריצה מפתיעה במהלך הפלייאוף העליון תחת פטריק ואן לוון ובעיצומו של מאבק האליפות מול מכבי חיפה. החלוץ תפס מקום בהרכב והיה אחד השחקנים הטובים של הצהובים באותם הימים מה שהעניק לו את החוזה החדש עליו עבדו הצהובים קשה מאוד. גררו היה שותף לזכייה של מכבי ת”א בגביע המדינה באותה עונה, אך בעונה החולפת מעמדו ירד מאוד תחת ואן לוון וגם תחת מלאדן קרסטאיץ’ עד שהושאל, זאת בעיקר בשל הפרות משמעות. 

ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל. 

הוא בכלל כדורסלן? צפו בדאנקים של פיירו
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה