האם לאחר עונה אחת בלבד מאז חזר למנצ’סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את השדים האדומים? לפי דיווחים היום (שבת) ברחבי אנגליה, נראה שבהחלט יש סיכוי לכך, כשהפנומן הפורטוגלי ביקש מהמועדון לאפשר לו לעזוב אם תגיע הצעה מספקת עליו בשבועות הקרובים.

לפי ה’טיימס’, CR7 מאמין כי נותרו לו עוד שלוש או ארבע שנים ברמות הגבוהות ביותר והוא מעוניין לנצל את השנים הללו במועדון שבו הוא מסוגל לזכות בתארים אישיים וקבוצתיים נוספים. לפי מקרובים לכריסטיאנו, אהבתו ליונייטד נשארה חזקה כבעבר, אך רצונו לעזוב נובע גם מסיבות אישיות ומקשיי ההסתגלות של משפחתו בעיר מנצ’סטר.

מה הסיכוי שרונאלדו יעבור שוב קבוצה בקיץ?

באיירן מינכן וגם צ’לסי כבר הביעו עניין בהחתמת הכוכב בן ה-37, אך נראה שהבווארים הקפיאו את ההתעניינות ברונאלדו לפחות עד שרוברט לבנדובסקי יימכר. בכל הקשור לצ’לסי, הבלוז שמתחילים עידן חדש תחת בעלותו של טוד בוהלי, להוטים להחתים את  חלוץ העל. כזכור, הבעלים האמריקאי החדש בצפון לונדון כבר הספיק להיפגש עם נציגיו של רונאלדו בחודש שעבר בצד שגרר כעס רב מצדה של מנצ’סטר יונייטד. נאפולי היא השם המפתיע בין הקבוצות שמעוניינות בשירותיו של הפורטוגלי, כשגם היא תיכנס למרוץ אם השדים האדומים יסכימו לשמוע הצעות על השחקן. 

אם CR7 אכן נחוש לעזוב, סיכוייו של המאמן החדש, אריק טן האח, להשאיר אותו באולד טראפורד לא יהיו גבוהים. האם הפורטוגלי מכין מעבר ענק נוסף גם הקיץ? מה שבטוח זה ששווה להישאר במעקב.

כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה