מכבי חיפה ממשיכה בניסיונותיה לחזק את הסגל לקראת העונה הקרובה, כאשר ל-ONE נודע לראשונה שהמגן השמאלי פייר קורנו מועמד להצטרף לירוקים. השחקן בן ה-25 נולד בצרפת והחל את הקריירה במונפלייה, אך משם מהר מאוד נדד לספרד.

קורנו מתנשא לגובה של 177 ס"מ, דומיננטי כמובן ברגלו השמאלית אך גם יודע לשלב את רגלו הימנית בפעולות קבלת הכדור והכדרור. מצטיין בעיקר בפעולות עם הכדור בחלק המגרש של היריבה, בכל הקשור לאיכויות טכניות ביכולות הכדרור, העברת כדורי רוחב מוקדמים לתוך הרחבה במשחק שוטף וגם הגבהות במצבים נייחים.

הוא בישל העונה שלושה שערים בליגה כשהוא צובר 2,450 דקות ב-32 הופעות. עוד לפני כן, המגן השמאלי הצרפתי שיחק בעונת 2020/21 בסבאדאל שגם היא מהסגונדה, אז רשם עונה מצוינת ובה בישל שישה שערים, צבר 2,195 דקות ב-29 הופעות. בעונות 2018/19 ו-2019/20 שיחק בקבוצת המילואים של ריאל אוביידו ואיביזה בהתאמה, כאשר שתיהן היו בליגה השלישית בספרד.

שחקן נוסף שמועמד למכבי חיפה בעמדת המגן השמאלי הוא פלוריאן מיגל. גם האחרון צרפתי וגם הוא משחק בליגה השנייה בספרד. הוא עבר ב-2021 מנים להואסקה, אצלה רשם בעונה החולפת 41 הופעות, בהן הבקיע שני שערים ובישל עוד אחד.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה