טורניר אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 19 המתקיים בימים אלו בסלובקיה מושך אליו סקאוטים רבים מרחבי העולם שמגיעים כדי לגלות את הכישרון הבא. בנבחרת ישראל ישנם כמה שמות מעניינים ובמוקד נמצא היהלום של מכבי תל אביב, אוסקר גלוך, שכיכב בפלייאוף האחרון. הערב (ראשון), במשחק הפתיחה של הנבחרת בטורניר, הגיעו סקאוטים מ-44 קבוצות שונות כדי לעקוב אחרי השחקן שהבקיע ב-2:2 מול סרביה.

במשחק נכחו סקאוטים מקבוצות פאר שונות בהן נציגות מספרד, גרמניה, צרפת, הולנד, אנגליה ואיטליה. בדיווח בספרד צוינו שמות של כמה מהקבוצות בהן שמות כדוגמת מנצ’סטר סיטי, סביליה, ריאל בטיס, אספניול, ריאל סוסיאדד, ראן, איינטרכט פרנקפורט, טורינו, נוריץ’, טוטנהאם, אודינזה, מארסיי, פ.ס.וו איינדהובן, יובנטוס, ססואולו, מנצ’סטר יונייטד, בורוסיה מנשנגלדבאך, מונאקו, ספורטינג ליסבון, בורוסיה דורטמונד, ברייטון, גלזגו ריינג’רס ועוד.

כל קבוצה שהשם של אוסקר גלוך נשלח אליה על ידי סוכנו שחר גרינברג, הגיע לראות אותו, כשיש קבוצות נוספות שיגיעו לראות אותו נגד אוסטריה. יש לציין שבליגות שבהן אין לו דרכון זר, יהיה לו פחות סיכוי להיכנס (כמו איטליה ואנגליה למשל). בגרמניה, ספרד, הולנד וצרפת הסיכוי גבוה יותר.

על פי הדיווח בספרד אספניול הביעה התעניינות של ממש בקשר המוכשר של מכבי ת”א ואף שלחה נציגים לישראל כדי להיפגש עם משפחתו של השחקן. בידיעה צוין כי לקטלונים יהיה יתרון על פני יתר הקבוצות, אך לעת עתה שום דבר אינו סגור. חשוב לציין שבספרד חוק מגבלת הדרכון הזר אינו תופס לשחקנים עד גיל 21.

אופיר חיים ואיליי מדמון לאחר משחק הנבחרת
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה