ג’רארד פיקה לא ידוע בתור אחד שעושה חשבון, וכשהוא מדבר זה תמיד ללא מעצורים. בראיון לילי שלו לאחר ההפסד של ברצלונה, הבלם התייחס לסוגיה שנחשפה אתמול בספרד ולפיה הוא קיבל כסף מההתאחדות הספרדית כאשר גזר קופון על העברת משחקי הסופר קאפ לערב הסעודית.

הבלם התייחס לאצבע המאשימה מריאל מדריד ועקץ אותה, מכיוון שלאור שינוי הפורמט גם קבוצות מהמקום השני בליגה ופיינליסטיות הגביע משתתפות: “בלי שינוי הפורמט של הסופר קאפ, ריאל מדריד אפילו לא הייתה משתתפת בשתי העונות שבהן הם זכו, אז תגידו לי אתם אם זה עזר להם או לא. יש קנס אם ריאל או בארסה לא משתתפות בסופר קאפ בגלל העניין של הסעודים”.

פיקה הוסיף: “נשיא ההתאחדות לואיס רוביאלס הוא אוהד ריאל מדריד. כל מה שעשיתי היה חוקי, אין לי שום דבר להסתיר. רצינו לשנות את הפורמט של התחרות כדי להפוך אותה למעניינת יותר וכמובן שזה מביא עוד הכנסה. רוביאלס אהב את זה וזה נורמלי שקיבלתי עמלה על שנתתי להתאחדות את ההזדמנות. לפני שינוי הפורמט הם הרוויחו 120,000 אירו, ואחריו הרוויחו 40 מיליון אירו”.

"אמרתי להם שלא אכפת לי". ג'רארד פיקה (רויטרס)"אמרתי להם שלא אכפת לי". ג'רארד פיקה (רויטרס)

עוד אמר הספרדי: “ההקלטות יצאו מהקשרן, רק רציתי לעזור לו למצוא דרך לעשות את זה. ב’אל קונפידנסיאל’ צלצלו אליי לפני שבוע ואמרו לי שהם יפיצו את זה, אמרתי להם שלא אכפת לי ואין לי מה להסתיר. לא צריך להיות מאוד חכם כדי לדעת מי עומד מאחורי ההקלטות האלה, אני יודע וגם העיתונאים, אבל אסור להגיד. למה זה יצא עכשיו? שהתקשורת תברר את זה”.

פיקה סיכם: “כל הדבר הזה נתן לי מוטיבציה להמשיך לשחק, אני רחוק מהפרישה. ברור לי שזה לא רגיל ששחקן מעורב בעסקים כאלה כי לרוב זה לא קורה עד שפורשים, אבל אני אוהב את זה, אני צריך להתנצל? כי לא אעשה את זה. החדשות האלה שייכות ל-2019, אז למה זה יוצא רק עכשיו?”. על הנבחרת אמר: “99% שלא אחזור”.

על הרצפה: בארסה מפסידה לקאדיס

להאזנה באפליקציית Spotify - לחצו כאן

ניתן להאזין גם באפליקציות הפודקאסטים של אפל וגוגל, חפשו ברצלונה – ONE podcasts.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה