חובבי ה-WWE, רסלמניה חזרה. כמדי שנה התקיים האירוע הגדול ביותר של ארגון ההיאבקות, שבדומה לשנים קודמות יתחלק לשני לילות. בלילה הראשון 77,899 הצופים ב-AT&T שבטקסס קיבלו הצגה של ממש, כולל קאמבק סנסציוני של סטון קולד סטיב אוסטין לזירה אחרי 19 שנה. וכן, הוא כמובן ניצח.

בקרב הראשון שהיה גם הקצר ביותר בערב (6:55 דקות), אלופי הזוגות של סמקדאון ג’ימי וג’יי אוסו ניצחו את שינסקה נקאמורה וריק בוגס. אחד מרגעי השיא של הערב הגיע כבר בקרב השני, כשדרו מקינטייר הביס את ברון קורבין ואחרי שהצמיד אותו חתך את הזירה עם החרב שלו. לא סתם מכנים אותו “הפסיכופת הסקוטי”.

מקינטייר חותך את הזירה (אתר ה-WWE)מקינטייר חותך את הזירה (אתר ה-WWE)
מקינטייר והחרב (רויטרס)מקינטייר והחרב (רויטרס)

כמו כמעט בכל רסלמניה קיבלנו גם הופעת אורח של סלבריטי, כשהיוטיובר לוגן פול שיתף פעולה עם ‘The Miz’ בקרב מול ריי מיסטריו האגדי ובנו. פול הרשים וחיקה מספר מהלכים של אדי גררו המנוח, שהיה חבר קרוב של ריי, על מנת ללעוג לו במהלך הקרב. אחרי שרימו לאורך כמעט כל הקרב הצליח מיז לנצח בהצמדה, אך בסוף בחר “לבגוד” בפול ההמום ולהוריד אותו למזרון עם “Skull Crushing Finale”.

מיז ולוגן פול (רויטרס)מיז ולוגן פול (רויטרס)

הקרב הבא היה על אליפות הנשים של Raw בין בקי לינץ’ לביאנקה בלאייר. האלופה לינץ’ חזרה לחברה באירוע SummerSlam האחרון והצמידה את בלאייר תוך 26 שניות בלבד כדי לקחת ממנה את התואר. מאז היא לא הפסיקה ללעוג על כך בפני בלאייר, שבתוכנית לפני רסלמניה השיגה חצי נקמה כשגזרה את שיערה של לינץ’, ובקרב עצמו הצליחה לקחת ממנה את חגורת האליפות אחרי שלינץ’ לא הפסידה בקרב רשמי מאז מאי 2019 (עשתה הפסקה של למעלה משנה בעקבות הריון).

במהלך האירוע נרשם רגע מרגש, כשיום לפני רסלמניה אנדרטייקר נוסף רשמית להיכל התהילה של WWE יחד עם כוכבי עבר נוספים ובאירוע עצמו הגיע כדי לקבל עוד כבוד מהקהל. הצופים שהגיעו קיבלו אולי בפעם האחרונה את הגונג המפורסם כשהקברן נכנס והודה להם במשך דקות ארוכות. יום לפני, בטקס קבלת הטבעת של היכל התהילה, הצהיר אנדרטייקר: “לעולם אל תגיד אף פעם”, ורמז שאולי יופיע שוב בעתיד, אך ספק אם ברסלמניה.

אנדרטייקר (רויטרס)אנדרטייקר (רויטרס)

בחזרה לקרבות, אי אפשר בלי סת’ (פריקינג) רולינס. אחרי שלא מצא יריב לרסלמניה וניסה בכל כוחו להיכנס לקרבות של אחרים, רגע לפני האירוע הוא ניגש למשרדו של יו”ר ה-WWE וינס מקמהון, שאמר לו שהוא מוכן שיתחרה, אך ידע על יריבו רק כשיגיע לזירה. בסוף הופיע לא אחר מקודי רודס, שעזב את החברה לפני כשש שנים, אבל התקבל בחום על ידי הקהל ובסיום קרב אדיר של קרוב ל-22 דקות הצמיד את רולינס, אחד הכוכבים הגדולים ביותר של החברה כיום.

רודס מצמיד את רולינס (רויטרס)רודס מצמיד את רולינס (רויטרס)

האירוע המרכזי של הנשים הגיע מיד אחר כך. האלופה שרלוט פלייר, בתו של ריק פלייר האגדי, נלחמה ברונדה ראוזי, אלופת ה-UFC לשעבר. השתיים רמזו שינסו להכניע את היריבה, אבל בסופו של דבר הטוויסט הגיע כשרונדה דחפה בטעות את פלייר על השופט, שצנח על הרצפה. ראוזי הכניעה את פלייר בקלות, אבל האלופה ידעה שהשופט לא רואה וראוזי ההמומה מיהרה אליו כדי להקים אותו. שרלוט ניצלה את זה כדי לבעוט בראשה של רונדה ולהצמיד אותה. נראה שזה לא הסוף של העימות בין השתיים.

ראוזי מול פלייר (רויטרס)ראוזי מול פלייר (רויטרס)

ועכשיו – לרגע שכולם חיכו לו. קווין אוונס לא הפסיק להתגרות בחודש האחרון בסטון קולד סטיב אוסטין האגדי, בן 57 שלא התחרה בחברה מאז 2003. תחילה דובר על כך שיזמין אותו לתוכנית אירוח, אבל מהר מאוד אוונס הציע לאוסטין קרב ללא חוקים. האחרון לא יכול היה לסרב נוכח הקהל המשולהב שרצה לראות אותו מופיע בזירה. אוסטין נראה לא רע, לא הפסיק לשתות בירה לאורך כל הקרב וביצע כמה מהלכים נאים, ובסיום את ה-’Stunner’ המפורסם בדרך לניצחון מדהים בהצמדה על אחד מהמתאבקים הטובים ביותר בארגון כיום. וזה רק הלילה הראשון...

סטיב אוסטין מול קווין אוונס (רויטרס)סטיב אוסטין מול קווין אוונס (רויטרס)
סטון קולד סטיב אוסטין מבצע סטאנר (רויטרס)סטון קולד סטיב אוסטין מבצע סטאנר (רויטרס)
סטון קולד והבירה (רויטרס)סטון קולד והבירה (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה