סטפן מלול, שנולד לעולם הספורט ביום חמישי האחרון כאשר חשפנו ב-ONE את מי שמועמד לרכוש את בית"ר ירושלים, כבר הצהיר הצהרות על הכוונות שלו לגבי הקבוצה מהבירה. בימים האחרונים נערכה בדיקה ראשונית לגבי מלול, מה היקף נכסיו, והאם הוא יכול להוביל את הקבוצה הירושלמית להיות בצמרת באירופה כפי שהצהיר.

בדיקה ראשונית שערך החוקר משה בולר, המתמחה בבדיקות מסוג זה, ומי שבזמנו בדק את ההתנהלות של השייח' בן ח’ליפה בלי קשר לרצון שלו להיכנס כשותף לבית"ר ירושלים עבור גוף עסקי גדול, העלתה בשלב ראשון כי יש למלול כ-45 מיליון אירו בחשבונות בנק בצרפת ובאיחוד האמירויות. כמו כן, יש לו נכסי מקרקעין בצרפת, בעיקר דירות, בהיקף של כ-25 מיליון אירו.

בנוסף, יש לו השקעות בחברות שונות בתחום המחשבים, סטארט אפים וייבוא בשר בכ-20 מיליון אירו. מנגד, הערכה שיש לו חבויות בהיקף של כ-30 מיליון אירו. אגב, בולר מציין כי למרות ההצהרות של מלול כי יקים קרן ללא מטרות רווח בארה"ב כדי לגייס כסף לטובת בית"ר ירושלים, עם כל הרגולציה האמריקאית וכל המסמכים שצריכים להחזיק זה ייקח לו כמעט כשמונה חודשים עד האישור, אם בכלל, כי הוא אזרח זר ולא מחזיק באזרחות אמריקאית.

שחקני בית"ר ירושלים (רפי בן חקון)שחקני בית"ר ירושלים (רפי בן חקון)
יצחק אספה משתחרר מהכלא
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה