הפועל חיפה הצליחה אתמול (שבת) להשיג נקודה במגרש בקריית שמונה אחרי שכבר פיגרה 1:0 ועלתה ליתרון 1:2, כששתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות ו-2:2, אבל דומה שאת הבעלים, יואב כץ, זה היה רחוק מלספק. כץ, ולא בפעם הראשונה, לא אוהב את מה שקבוצתו מפגינה על כר הדשא.

בצד כשירות הסגל – בבדיקת אולטרסאונד שערך ניסו קפילוטו התברר כי הוא סובל מדלקת במפשעה והוא ינוח מספר ימים. בכל מקרה הבלם לא יוכל לקחת חלק במשחק בשבת מול הפועל תל אביב בשל צבירת 5 כרטיסים צהובים.

למרות חסרונם של מספר שחקני מפתח דוגמת קפילוטו כאמור, חנן ממן שפתח בספסל ושותף בהמשך ואלון תורג'מן שרק חזר לסגל אבל לא שותף, כץ, ששם לו מטרה לסיים בפלייאוף העליון, מלא ביקורת: "אני מאוכזב מאוד, כבר שמונה משחקים אותו דבר. אנחנו פותחים מאוד חלש, נמצאים בפיגור אחרי עשר דקות וסופגים כל משחק. הבקענו שני שערים נגד ק"ש אתמול וזה לא מספיק, מובילים מול סכנין ולא מנצחים. נגד מכבי ת"א סופגים משני שערים עצמיים. אני רואה לאורך דרך שלא מתקנים את הטעויות ולא מבין מדוע. למדתי בחיים שכאשר לי יש טעות אני עובד על זה שוב ושוב עד שאתקן.כאשר לא מתקנים את הטעויות ככה זה נראה".

יואב כץ (עמית מצפה)יואב כץ (עמית מצפה)

כץ לא ממש מתרשם מכך שיש קטעי וידאו במהלך השבוע בהם השחקנים רואים את הטעויות: "אנחנו מראים להם קטעי וידאו, אבל צריכים לעבוד במגרש על הטעויות ולראות איך מתקנים. זה לא משחקי נינג'ה שרואים בטלוויזיה. אני לא זוכר שכאשר הייתי שחקן אמרו לנו באמצעות הטלוויזיה איך לתקן טעויות, אלא רק דרך המגרש. הווידאו הזה הופך את העבודה לחיים קלים, אבל במגרש שום דבר לא קורה ולא משתנה. התשובה שאני מקבל היא שהם לומדים ורואים בטלוויזיה את הטעויות".

על כך שקבוצתו עדיין במקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון, אמר כץ: “היו צריכות להיות לנו עוד חמש נקודות והיינו היום במקומות 2-4. חבל שזה ככה".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה