מכבי חיפה תצא מחר (חמישי) לארבעה ימי חופשה, לאחריהם תחזור להתאמן ולמעשה תחל את הכנותיה לקראת פעילות אינטנסיבית במיוחד, שתכלול תשעה משחקים בליגה ובאירופה יחדיו. על פי לוח הזמנים הצפוי, סדרת המשחקים תחל ב-25.11 בבסמי עופר מול אוניון ברלין ותימשך עד 25.12 עם משחק הליגה מול בני סכנין בדוחא.

מדובר בכמות משחקים שתצריך בברק בכר יצטרך את כל הסגל, על מנת לבצע רוטציה רחבה עד כמה שניתן. בין שני המשחקים מול אוניון וסכנין מצפים לירוקים בין היתר מפגשים מול הפועל תל אביב בבלומפילד, דרבי חיפאי מול הפועל ומשחק חוץ מול פיינורד. "מדובר בלוח זמנים צפוף במיוחד, כולל טיסה להולנד, אבל בשביל זה יש לנו סגל מלא ואנחנו יכולים להיות מרוצים מהעובדה שלא מעט פצועים יחזרו לאימונים", אמרו במועדון.

בכר: התקרבנו למעלה,יוצאים לפגרה עם חיוך

אחד הפצועים הוא ראיין סטריין, שכמו הקפטן נטע לביא, יצא לטיפולים בלונדון. במכבי חיפה מודעים לצורך לנסות ולחזק את סטריין, על מנת שיוכל לחלוק עם רז מאיר את דקות המשחק. מאיר, שנמצא במגמת שיפור במשחקים האחרונים אחרי פתיחה פחות טובה, זוכה לקרדיט אצל בכר, ולא במקרה. המגן עובד קשה מאוד במשחקים ובאימונים והדבר לא נעלם מעיניו הבוחנות של המאמן.

בעניין אחר. במועדון מהכרמל מתכוונים לנצל את הפגרה הנוכחית כדי לשבת למו"מ עם סוכנו של גו'ש כהן, על מנת להאריך את חוזהו במספר שנים, כשהשוער הביע את נכונותו לחתום על חוזה ארוך טווח.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה