הרוחות הסוערות והבלאגן הגדול שנוצר סביב סערת הדלפת קלטת השמע לא פוסקות בסביבת איגוד השופטים. כפי שפורסם מוקדם יותר, אלי חכמון שישב בניידת ה-VAR במשחק בטדי בין בית”ר ירושלים להפועל באר שבע שממנו דלפה הקלטת, עבר בדיקת פוליגרף שביצע מטעמו בחברת א.י.ל משרד חקירות ושם נמצא דובר אמת, אך לעומת זאת במסגרת החקירה של איגוד השופטים ומשרד החקירות ויצמן-יער, הוא נמצא לא דובר אמת בכל השאלות בפוליגרף.

חכמון אמר לסביבתו שהוא ביקש מוויצמן-יער שלא לעבור את הבדיקה באותה העת כיוון שבאותו היום אמא של אשתו (שכבר נפטרה) הייתה על ערש דווי והמשפחה הייתה סביב מיטתה בבית החולים ולא ישנו בצורה סדירה באותם הימים, ובמשרד החקירות סירבו לכך, אולם בוויצמן-יער מכחישים וטוענים שחכמון לא דרש זאת. השופט טען בפני סביבתו כי התנהגו אליו בצורה לא יפה בחקירה, אבל בוויצמן-יער טוענים שלא היו דברים כאלה מעולם.

אלי חכמון בודק ב-VAR (עמרי שטיין)אלי חכמון בודק ב-VAR (עמרי שטיין)

באיגוד השופטים ניסו להטיח בחכמון שהוא זה שהעביר את הקלטת לכל מיני גורמים אחרי המשחק המדובר בטדי, ובנוסף טוענים כי השופט אורן בורנשטיין סירב לעבור בדיקת פוליגרף כאשר ל-ONE נודע כי הוא אמר לחוקרי ויצמן-יער שאין לו בעיה לבצע בדיקה, אך רק במידה שכולם יעברו אותה ולא חלק כן וחלק לא.

אלי חכמון אמר ל-ONE בעקבות הדברים: “הנושא מבחינתי עבר להליך משפטי. עורכי הדין שלי מטפלים בזה".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה