ההתאחדות לכדורגל תעמיד לדין משמעתי את סקציה נס ציונה, זאת בשל הטענה כי מי שרשום כאיש המשק של המועדון, אלעד גבאי, שימש כמאמן קבוצת נערים ב’ של המועדון המשחקת בליגה ארצית דרום על אף העובדה כי אינו מחזיק בתעודת מאמן, וזאת למרות שאליחי אורון רשום כמאמן הקבוצה בפועל. תחילה הדיון אמור היה להתקיים היום, אך הוא נדחה בשבוע ולנאשמים תהיה רשות ייצוג בדיון.

בכתב האישום נכתב: 

“מתלונה אשר הגיעה אל איגוד המאמנים, עולה כי הנאשמת רושמת במשחקיה מאמנים שונים המורשים לאמן את הקבוצה בעוד בפועל הנאשם 3 (אלעד גבאי) אשר רשום כאיש המשק של הקבוצה ואשר אין בידיו הסמכה לאימון קבוצת כדורגל, ובוודאי לא את הקבוצה הנאשמת, מדריך ומנהל את משחקי הקבוצה. ב-25.9 נערך משחק בין הנאשמת להפועל רמה”ש. בדוח השופט נרשם הנאשם 2 (אליחי אורון) כמאמן הקבוצה ואילו נאשם 3 (אלעד גבאי) נרשם כאיש משק. מתיעוד שנערך על ידי חברת החקירות עולה כי מי שניהל את המשחק בפועל, אימן והדריך את הקבוצה היה נאשם 3 (אלעד גבאי) אשר כאמור נעדר כל הסמכה מאימון.

אלעד גבאי (עמרי שטיין)אלעד גבאי (עמרי שטיין)

עוד נכתב בטענות: “המאשימה תטען כי במעשיהם ובכך שאפשרו לנאשם 3 (אלעד גבאי) להדריך ולאמן את הקבוצה במשחק רשמי על אף העובדה שידוע להם כי נאשם 3 (אלעד גבאי) נעדר כל הסמכה ואסור לו לאמן את הקבוצה עברו הנאשמים על הוראות התקנון עבור נאשמים 1 (הקבוצה) ו-2 (אליחי אורון) על הוראות סעיף 7א, ב, ו-ג לתקנון הרישום בנסיבות מחמירות.

“המאשימה תטען כי בכך שנרשם כאיש המשק ואימן את הקבוצה בהעדר הסמכה, עבר הנאשם 3 (אלעד גבאי) על הוראות תקנון הרישום של ההתאחדות לכדורגל בנסיבות מחמירות. המאשימה תטען כי במעשיהם כאמור לעיל, אשר נעשו במטרה לעקוף את תקנון הרישום ולהטעות את המערכת הממוחשבת של ההתאחדות כדי שהקבוצה לא תעמוד לדין בעבירה של הופעה ללא מאמן, עברו הנאשמים עבירה של התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות”.

אלעד גבאי עצמו הכחיש את הטענות של ההתאחדות כנגדו בשיחה עם ONE: "יש לי תעודת מאמן מ-2017. הייתי שחקן פעיל, אך מעולם לא נרשמתי באיגוד המאמנים. בתחילת העונה פרשתי מכדורגל וזו השנה הראשונה שלי בתור מאמן, ורק עכשיו התברר לי שצריך לעשות פעם ב-3 שנים 15 שעות השתלמות. בגלל שלא עשיתי את זה אני לא יכול לעמוד על הקווים, לא בגלל שאין לי תעודה או הסמכה. עשיתי קורס מזורז של שחקני נבחרת ישראל".

תעודת המאמן של אלעד גבאי (פרטי)תעודת המאמן של אלעד גבאי (פרטי)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה