באיגוד השופטים נחושים לגלות בהקדם מי היה זה שהפיץ את קלטת השמע מהמשחק בין בית”ר ירושלים להפועל באר שבע, באותה שיחה בין לירן ליאני לאלי חכמון שעוררה סערה גדולה, והעבירו את החקירה בנושא למשרד החקירות ויצמן יער.

כזכור, במהלך המשחק השופט ליאני החליט שלא לשרוק לפנדל לטובת הקבוצה האורחת בטדי, בניגוד לדעה של חכמון שישב במערכת ה-VAR ואמר: “היה פנדל”, ואילו ליאני השיב: “אין פה כלום כפרה עליך”.

באיגוד ממשיכים לקיים את הבדיקה המקיפה שהם עושים בראשות יו״ר הוועדה המקצועית, לירן וקסברגר. עדיין ישנה אפשרות כי ידרשו להעביר בדיקת פוליגרף למעורבים על מנת להגיע למי שהדליף, זאת במידה שלא יצליחו לגלות זאת לפני כן. באיגוד לא מוכנים שהדבר יעבור על סדר היום.

עומר לקאו מכשיל את איתי שכטר (אורן בן חקון)עומר לקאו מכשיל את איתי שכטר (אורן בן חקון)

בקלטת נשמעה השיחה שהתנהלה כך:

ליאני: “לדעתי לא צריך צהוב”.

חכמון: “תראי לי למה הוא המשיך לשכב על הדשא”.

ליאני: “צריך לקבל צהוב? תבדוק לי רגע את שכטר”.

חכמון: “לא את זה, את הרחבה יותר מעניין אותי. פה, לאט לאט, מה יש פה? רגע, יש פה מכה עם הרגל. אואה הולך עם הפקקים לרגל, תסתכל רגע אורן, תהיה איתי תראה את הלייב, יש פה פגיעה ברגל עם הפקקים”.

לירן ליאני מסתכל ב-VAR (חגי מיכאלי)לירן ליאני מסתכל ב-VAR (חגי מיכאלי)

(אחרי כמה שניות של בדיקה קצרה)

חכמון: “אוקיי, אני רואה כאן פנדל. אני רואה כאן עבירת עונשין. של איזה מספר זה? לירן, אני רואה הכשלה של שחקן בית”ר, 23 פוגע בשחקן באר שבע בתוך הרחבה, אני ממליץ על בעיטת עונשין וכרטיס צהוב. אוקיי, זה מספר 25 של בית”ר לירן. תני לו את רגע הפגיעה, לירן זה רגע הפגיעה, הרגל מחליקה ולכן אני לא רואה פה נעיצה של אדום ורק כרטיס צהוב”.

ליאני: “תראה לי את כל המהלך, אלי בדקתם גם יד לפני? תראה לי. אחי, אין פה כלום כפרה עליך, אלי, לא, לא תודה”.

חכמון: “טוב אחי”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה