לאחר הליך התביעה מצידו של מנהל מכבי פתח תקווה  לשעבר, עמי פאן, המועדון מהמלאבס עומד בפני תביעה חדשה נגדו, כך נודע לראשונה ל-ONE. הפעם, מדובר במאמן השוערים לשעבר, יוסי קטיפה, שהגיש הבוקר (חמישי) תביעה לבית הדין לעבודה על סכום המוערך בכ-655,000 שקלים נגד המועדון. מאמן השוערים עבד במועדון במשך 21 שנים, עד שנת 2016, כשברובן מילא תפקידים במחלקת הנוער, אך גם בקבוצת הבוגרים.

בכתב התביעה החריף שהוגש, באמצעות עורך הדין תומר אשרוב, ניתן למצוא מספר סעיפים כשבין היתר תלונות על אי מתן הודעה על תנאי העסקה, אי מסירת תלושי שכר או תלושים פיקטיביים, שעות נוספות בניגוד לחוק, דמי הבראה, פיצויי פיטורים, אי הפרשות פנסיה, אי שימוע לפני פיטורים ופיטורים על רקע גיל.

עו"ד תומר אשרוב (פרטי)עו"ד תומר אשרוב (פרטי)

״יצוין כי לא מדובר במקרה ראשון של הפרות בוטות ומתמשכות של זכויות עובדים, המיוחסות למי מהנתבעים״ נכתב בכתב התביעה. ״ניכר כי הנתבעים עושים כל שעולה על רוחם כאשר מדובר בחובות ו/או תשלומים המגיעים לעובדים בשורותיה של הנתבעת, ואם לא זו אף זו, מוסיפים חטא על פשע כאשר גם אופן סיום העסקה מנוגד לדין בלשון המעטה״.
 
עוד צוין: ״בנסיבות התביעה דכאן, ובשים לב שלא מדובר בהליך הראשון ו/או היחיד המתנהל כנגד מי מהנתבעים, יש מקום לנהוג בחומרה יתרה עם הנתבעים על כל המשתמע מכך. לא ייתכן שעובד עם וותק כשל יוסי, ינהג בוותרנות כלפי מעסיקתו ולו כדי לשמור על מקום עבודה משך שנים, ויספוג הפרות של זכויות יסוד כדי שביום בהיר אחד, הלה יפוטר בצורה מחפירה העומדת בניגוד לדין על רקע גילו (הבלתי מופלג אם יותר לציין) ואף יאולץ לרדוף (ממש כך) אחר מנהליו כדי לקבל את מה שמגיע לו״.

בנוגע לפיטוריו של קטיפה צוין: ״הנתבעת לא הואילה לקיים את ההליך כנדרש על פי דין, מנכ"ל הנתבעת זימן את התובע לשיחה בבחינת ‘שיחת מסדרון’ מעכשיו לעכשיו במהלכה הודיע לתובע על פיטוריו וזאת מבלי שזומן כנדרש ו/או התאפשר לתובע לטעון כנגד ההחלטה (המוגמרת למעשה) לפטר אותו מעבודתו מזה כ-17 שנים״.

כתב התביעה, כולל בעיקרו 188,177 ש”ח בגין עבודה בשעות נוספות או בשעות שלא כדין, 130,000 ש”ח בגין פיטורים שלא כדין, 84,000 ש”ח בגין אי מסירת תלושי שכר או תלושים פיקטיביים ו-72,166 ש”ח בגין פיצויי פיטורים.

עו”ד אשרוב ציין: ״כתב התביעה מדבר בעד עצמו. את מה שיש לנו עוד להגיד, ויש, נאמר בבית המשפט״. יו”ר מכבי פ”ת, אבי לוזון, הגיב גם הוא לדברים: ״טרם קיבלנו את כתב התביעה, אבל נציין כי יוסי קטיפה קיבל את המגיע לו ולא חייבים לו כל סכום שהוא. ניפגש בבית המשפט. גמר חתימה טובה לכל עם ישראל״.

אבי לוזון (דן יידוב)אבי לוזון (דן יידוב)

בעניין אחר, חלוץ הרכש, מוחמד עוואד, שהחל להתאמן עם הקבוצה, צפוי להיכלל בסגל כבר למשחק הליגה הקרוב ביום שבת ב-19:30, במסגרת המחזור השני מול מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד.

טרנספרמרקט: הימים האחרונים של החלון
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה