חלוץ מכבי תל אביב, יונתן כהן, פתח את העונה עם הצהובים ונמצא עם הקבוצה במחנה האימון שלה בהולנד, אך בימים האחרונים ישנה התעניינות גוברת בו מצד מועדונים בליגה השנייה באיטליה, אשר נחושים להשיג את העלייה לסרייה א’ כבר בעונה הקרובה. ל-ONE נודע כי מספר קבוצות התעניינו בשירותיו של השחקן בימים האחרונים ובדקו מה תהיה העלות שלו. עוד נודע ל-ONE לראשונה כי מונצה ופיזה כבר פנו רשמית למכבי ת”א.

האם רוקאביצה הוא החלוץ המתאים למכבי ת״א?

עם סיום העונה שעברה והזכייה בגמר הגביע, היה נראה כי הצהובים פתוחים למכירה של השחקן בין היתר בשל הנחישות שלו לעזוב אל מעבר לים והתחושה שהתפתחה באותם הימים כי שני הצדדים מיצו אחד את השני, אך ההצעות לא זרמו מיד ולא בטוח שהמצב הוא כתמול שלשום מבחינת מכבי ת”א. 

הקבוצות מאיטליה יצטרכו לעמוד בדרישות של מכבי ת”א וזאת בשל מצב הסגל, התאריך ותחילת העונה המתקרבת.הצהובים במינימום יבקשו 1.5-2 מיליון אירו עבורו על פי הערכות. השאלה הגדולה כמובן תהיה גובה ההצעה והאם מכבי ת”א תסכים למכור. 

יונתן כהן (האתר הרשמי של מכבי ת"א)יונתן כהן (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

על פי גורמים בארץ המגף עיקר ההתעניינות ביונתן כהן היא מצד השתיים אשר נחושות מאוד לעלות העונה והן רואות בו כשחקן בכיר ששווה את ההשקעה הכספית אחרי שכבש במספרים דו ספרתיים בשתי העונות האחרונות בישראל. אין עוררין כי מבחינת יכולות כיבוש ובישול, כהן הוא הישראלי הבכיר ביותר במכבי ת”א ובליגת העל בשתי העונות האחרונות ובגיל 25 זה הזמן הנכון עבורו לבצע את הקפיצה הלאה.  

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה