מאמן בית״ר ירושלים הטרי, ארווין קומאן, שעל חתימתו בקבוצה נחשף לראשונה ב-ONE, ינחת בישראל ביום ראשון. כרגע בודקים את האפשרות שיעבור בדיקות סרולוגיות על מנת שימנע ממנו בידוד בשל נהלי הקורונה לאחר הנחיתה שלו בישראל. המאמן יקיים סיור בבית וגן ובאצטדיון טדי, יכיר את כל אנשי המועדון (השחקנים בחופש) ולא יחכה יותר מדי זמן בכדי להתחיל לעבוד בצמוד למנהל המקצועי אלי אוחנה. 

על הפרק מבחינת ארווין קומאן, החלטות לגבי אלירן עטר ועידן ורד שסיימו חוזה בקבוצה. תתקבלנה גם החלטות את מי לשחרר מבין הזרים: יאנקוביץ’, מתאוסיניו, האסלביינק ואוקמפוס, כשהמטרה לפנות מקום לחיזוק זר בעמדת הבלם והחלוץ. בנוסף ,ידברו עם קומאן על מינוי עוזר מאמן ישראלי, כאשר הבחירה תהיה של אלי אוחנה. 

אלי אוחנה (שחר גרוס)אלי אוחנה (שחר גרוס)

בית״ר גילתה עניין במגן עמית כהן מבני יהודה והחלו כבר לברר עלויות. כרגע, נראה כי בני יהודה דורשת סכום מופרז מבחינת חוגג וספק אם השחקן יירכש על ידי בעלי בית״ר ירושלים, כאשר בני יהודה שרק מימשה את האופציה עליו ושילמה להפועל רעננה עוד 300 אלף ש”ח וסך הכול 600 אלף ש”ח לא ממהרת גם לשחרר אותו.

בנוגע לקיצוץ בשכר השחקנים ועובדי המועדון לקראת העונה הקרובה, בבית״ר טוענים כי חלק מתוכנית רשת הביטחון כוללת בתוכה קיצוץ של שנתיים, כך שסוף עידן הקורונה בישראל וחזרתם של האוהדים למגרשים לא ימנעו את המשך הקיצוץ משנה שעברה גם בעונה הקרובה. ״אין פה שום דבר הקשור ספציפית בבית״ר ירושלים, התנאי לקבלת הכספים מהמדינה מחייבת קיצוץ של שנתיים, זה תקף לכל קבוצות הליגה״, טוענים בבית״ר.

הבעיה עם הטענה הזו היא שבית״ר צפויה לדרוש קיצוץ נוסף על מה שכבר הוסכם לקצץ לשנתיים, מה שיוביל להתנגדות מצד השחקנים.

עתיד ורוד: ברצלונה עם 0:2 מול מיורקה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה