במכבי חיפה מחכים להכרזה הרשמית של נשיא המועדון יעקב שחר באשר להארכת חוזהו לשנתיים נוספות של המאמן ברק בכר, כדי להמשיך ולהאיץ את ההכנות לפתיחת העונה הבאה שאמורות להיות באמצע יוני, אולם לא הצליחו להגיע להסכמות על כל הנושאים. 

ל-ONE נודע היום (חמישי) כי הצדדים אכן מדברים, אבל ישנם פערים בין הצדדים. הם ימשיכו לדבר עד לכדי מיצוי המו"מ מתוך תקווה שלא יהיו תקלות לא צפויות. נכון להיום התגלו פערים גדולים מאוד בשיחות בין הצדדים ומה שנראה אתמול כמשהו שהולך להיסגר מתברר כרחוק מאוד בשלב הזה. 

לפחות על פניו, נראה שיש רצון גדול מאד לשמור על מרבית הסגל של העונה האחרונה ולמעט שיחרורם של יאניק ווילדסחוט וארנסט מבוקה שכבר עזבו את הארץ, ועאיד חבשי וסתיו נחמני שיושאלו, יש רצון לצרף את מגן ריאל אוביידו, חואנחו נייטו, בלם עירוני קריית שמונה בעונה החולפת, אורי דהן, וקשר ישראלי או זר במקומו של מוחמד אבו פאני, אם יימכר לאירופה. כמו גם את מאוויס צ'יבוטה שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ONE.

אורי דהן - מועמד למכבי חיפה(שחר גרוס)אורי דהן - מועמד למכבי חיפה(שחר גרוס)

צ'יבוטה הביע את נכונותו להגיע לחיפה וכבר בשבוע הבא תונח לפניו הצעה: "צ'יבוטה נחשב ישראלי והוא יכול לחסוך לנו עמדה של זר אחד. מדובר בשחקן שיכול לשדרג אותנו בצורה משמעותית", אמרו בחיפה.

אחד השחקנים עליהם ברק בכר יצטרך לתת את הדעת הוא טאלב טוואטחה. זהו לא סוד שבכר לא ממש "החזיק" מטוואטחה, שכמעט ולא ראה דשא העונה גם לאחר שהתאושש מפציעה. לטוואטחה יש חוזה לשנתיים נוספות בסכום מוערך של 240 אלף דולר לעונה.

טאלב טוואטחה (עמרי שטיין)טאלב טוואטחה (עמרי שטיין)

לפיכך, קשה להאמין שתהיה קבוצה שתסכים לשלם למגן את שכרו ולכן הוא צפוי להישאר. השאלה המרכזית תהיה מה עמדתו של בכר. אם הוא יתעקש לשחרר את טוואטחה, אחד השחקנים שיכולים להוות אלטרנטיבה בספסל לסאן מנחם הוא שון גולדברג מהפועל באר שבע.

הם עדיין כאן? סרטון חדש ומוזר של הכפילים
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה