שי קונסטנטין, מגנה הימני של בית"ר ירושלים, סגר את תנאיו במכבי נתניה, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, והוא צפוי לחתום בקבוצה מהשרון בקרוב, אולי אפילו בשבוע הבא, וזאת לאחר שיגיע להסדר עם הקבוצה מהבירה לגבי תנאי שחרורו, בעודו מחזיק בחוזה עד סוף העונה הבאה.

כפי שפורסם בתחילת החודש, המגן הימני נכלל ברשימת המועמדים הראשונית של היהלומים לקראת העונה הבאה. עוד לפני שריימונד אטוולד הוחתם לעונה נוספת, המאמן ההולנדי כבר סימן את קונסטנטין מבית"ר ותכנן לצרפו אם תהיה האפשרות לעשות זאת בכל הנוגע לחוזהו בבירה.

שי קונסטנטין (רדאד ג'בארה)שי קונסטנטין (רדאד ג'בארה)

בעוד התנאים הבשילו בימים האחרונים עם סיכום עקרוני בין הצדדים, כשהשחקן עצמו סגר את תנאיו האישיים בנתניה, כל נותר כעת הוא להמתין להסדר בינו לבין בית"ר. אחרי שסיימו את העונה במקום השביעי, הראשון בפלייאוף התחתון, היהלומים מקווים שניתן יהיה להתקדם כבר בשבוע הבא ולהתחיל לחזק את הקבוצה לקראת העונה הבאה.

בתוך כך, ל-ONE נודע כי בנוסף במכבי נתניה מנהלים מגעים עם אור דסה, קשרה של הפועל כפר סבא בעונה שעברה ומי שגדל במכבי ת"א והושאל בדרך להפועל רעננה. דסה, שסיים חוזה בכפ"ס שירדה לליגה הלאומית, מבוקש אצל היהלומים, כאשר גם הפועל ירושלים, העולה לליגת העל, מעוניינת בשירותיו ומתנהלת מולו.

אור דסה (נעם מורנו)אור דסה (נעם מורנו)

עוד נודע כי ברשימות של אטוולד ניתן למצוא גם את נואף בזיע, חלוצה הצעיר של מכבי אחי נצרת בליגה הלאומית. בזיע בן ה-20 כבש העונה 8 שערים ובישל 5. הוא נמצא על הכוונת של נתניה, שתצטרך להגיע להסדר מול קבוצתו כדי להעבירו לשורותיה, כשהוא זוכה להתעניינות ממספר קבוצות נוספות.

בכר:תן לקחת אליפות ואתה יודע מה זה מעניי
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה