לצד החגיגות הגדולות של לסטר עם הזכייה בגביע האנגלי הראשון בתולדותיה הערב (שבת) עם 0:1 על צ’לסי, נרשם גם רגע פוליטי על כר הדשא באצטדיון וומבלי. שני שחקני השועלים, חמזה צ'ודורי ו-ווסלי פופאנה, חגגו את הזכייה עם דגל פלסטין על הדשא.

שני השחקנים של לסטר זכו למחמאות על ידי תומכים ערביים ברשתות החברתיות, כאשר רבים מהם שיתפו את התמונה של השניים אוחזים בדגל ושלחו ברכות לעברם: “כל הכבוד, למען שחרור פלסטין”, נכתב. יש לציין כי החגיגה עם הדגל הינה פוליטית, והדבר הינו בניגוד לתקנון וייתכן כי יופעלו צעדים בעקבות כך. לאחר מכן, ערן זהבי הגיב להם בסטורי כשהלביש את דגל ישראל בתמונה וכתב: “תודה על התמיכה”.

ערן זהבי ממשיך במפגן תמיכה (אינסטגרם)ערן זהבי ממשיך במפגן תמיכה (אינסטגרם)

בחזרה לחגיגות עצמן. בלסטר התמוגגו מהזכייה שהגיעה חמש שנים אחרי אותה אליפות היסטורית וכבר מתכננת את העונה הבאה. ברנדן רוג’רס יעמוד על הקווים, בובקארי סומארה מליל עתיד להגיע כרכש ראשון לקישור. בנוסף, יורי טילמנס, כובש שער הניצחון הנפלא, ינהל משא ומתן על חידוש חוזהו.

קספר שמייכל סיפר בהתרגשות: “אני מאושר, זה החומר ממנו עשויים חלומות. מאז שאני ילד חלמתי על זה, אני כל כך גאה בכל השחקנים על הלחימה והנחישות, זו הייתה הופעה גדולה. כשעובדים יחד ויש אמונה, אפשר להשיג הכל”.

קספר שמייכל מניף את הגביע (רדאד ג'בארה)קספר שמייכל מניף את הגביע (רדאד ג'בארה)

טילמנס אמר: “איזה רגע גדול, אני לא יכול לחשוב על שער גדול יותר ממה שיצא. אני שמח לעשות זאת לאוהדי לסטר, אני מסתכל למעלה ורואה את הנשיא שלנו שכבר לא איתנו, הוא יכול להיות גאה בבן שלו”.

פשוט מטורף! 2:3 ליובה על האלופה אינטר
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה