הפועל תל אביב נערכת לקראת תחילת ההכנות הרשמיות לקראת העונה הבאה, כאשר ניר קלינגר ימונה בקרוב באופן רשמי למאמן הקבוצה ויחלו המשאים ומתנים עם השחקנים אותם הפועל רוצה להשאיר ולצרף, אחרי שהחלו שיחות עם לידור כהן ושי אליאס כפי שכבר פורסם, ובמקביל במתחם חודורוב מסמנים מועמדים נוספים.

מעבר לשחקנים שכבר עלו על הפרק ברשימות הראשוניות, מאחורי הקלעים בהפועל ת"א ממתינים לראות מי יהיו השחקנים שייפלטו ממכבי חיפה ומבית"ר ירושלים, כאשר הועלו שמותיהם של עידן ורד, שטרם קיבל הצעה לעונה הבאה, ויובל אשכנזי, שגם הוא מסיים חוזה. ל-ONE נודע כי בהפועל כבר גיששו לגביהם עם גורמים שלישיים.

בנוסף, בהפועל ת"א רוצים לראות את בן שהר חוזר הביתה למועדון נעוריו, כאשר הוא לא צפוי להמשיך ולשחק בקפריסין. אולם, זו שוב לא תהיה משימה פשוטה מבחינה כלכלית, למרות שהפועל באר שבע משלימה את שכרו, וזאת ביחס לסכום שהאדומים מת"א מסוגלים לשלם. 

בן שהר (אפואל ניקוסיה) (מערכת ONE)בן שהר (אפואל ניקוסיה) (מערכת ONE)

כפי שקרה בינואר האחרון, אז התנהל מו"מ מתקדם בין האדומים לבין חלוץ אפואל ניקוסיה, גם כעת מתקיימים מגעים, כשקלינגר נחוש לצרף את שהר לחוד ההתקפה לקראת העונה הבאה ומי ששוחח איתו שמע כי הוא הביע נכונות לחזור ללבוש אדום, אחרי שגדל במחלקת הנוער וגם שיחק בקבוצה הבוגרת עונה אחת, ב-2010/11 ושיחק איתה בליגת האלופות.

בנושא אחר, הקבוצה המשיכה להתכונן היום לקראת המשחק, לפרוטוקול בלבד, מול בני יהודה בשבת, כאשר עומרי אלטמן צפוי לשוב לסגל ולהשתלב כמחליף כדי לחזור לכושר בהדרגה בראייה לקראת חצי גמר גביע המדינה מול ביום שלישי. בנוסף, קלינגר צפוי לאפשר מנוחה לחלק משחקניו כדי לחלק את העומסים לפני בית"ר ת"א/בת ים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה