בלאגן שלם סביב משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ביום ראשון הקרוב. בשלב הזה – המשטרה עצרה את מכירת הכרטיסים להתמודדות, כאשר המתווה של אכלוס מלא עדיין לא עבר אישור מהממשלה. בנוסף, האסון הנוראי בהר מירון הוביל ללחץ של המערכת ובהחלט משפיע ומהווה גורם בהחלטה שהתקבלה.

עד כה נמכרו מעל 11 אלף מנויים לאוהדי מכבי ת”א, כאשר לפי המתווה המאושר כרגע יוכלו להיכנס רק 8,885 כשהחלוקה היא 8,000 ליציעי אוהדי מכבי ת”א ועוד 885 ליציע אוהדי מכבי חיפה. ביום חמישי תתקיים ישיבת היערכות מיוחדת לגבי העניין ובה יוכרע המספר הסופי. יש לציין כי בניגוד למירון, לשם הגיעו 150 אלף איש, במשחק העונה הכל מסודר אך כנראה שהכדורגל הישראלי שוב הופך לקורבן, שכן הממשלה עדיין לא התכנסה לאשר את המתווה החדש ולוקחת את הזמן. האוהדים שוב ייפגעו מהפרטאץ’ במדינה?

אצטדיון בלומפילד (איציק בלניצקי)אצטדיון בלומפילד (איציק בלניצקי)

מכבי ת"א מכרה כבר הרבה יותר מנויים כחלק מחבילת כרטיסי הבית שהעמידה למכירה, וכפי שכתבה מראש – במקרה שלא יהיה אישור לבלומפילד מלא, הכסף יוחזר לרוכשים. יש לציין כי הממשלה עדיין לא אישרה את המתווה החדש שמאשר כניסה מלאה.

ממכבי תל אביב נמסר: “מכירת חבילות הכרטיסים לשני משחקי הבית האחרונים לעונת 2020/21 שהחלה ביום חמישי – הופסקה בכפוף לדרישת משטרת ישראל. המכירה נדחית בשלב זה עד לקבלת אישור הגורמים הרלוונטיים בנוגע להסרת המגבלות על כמות הצופים בעלי תו ירוק.  אנו נעדכן בנוגע להמשך המכירה בפלטפורמות הרשמיות של המועדון”.

מהמשטרה נמסר: “לאחר שהובן כי אין מסמך רשמי חתום מהמדינה על כניסה מלאה של אוהדים, וההבנה שנותרו מעל 9,000 כרטיסים, הקבוצות התבקשו לעצור את המכירה ולהכניס עד 11 אלף צופים. במידה שהממשלה תאשר ב-6.5 את המתווה, תאושר כניסה נוספת”. 

בית ספר לחופשיות. מסי עם ביצוע מופלא!
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה