יוסי שרעבי ייכנס לתפקיד מנכ”ל ההתאחדות לכדורגל החל מיום ראשון הקרוב. תחילה בית המשפט לא אישר את בקשת תקופת הצינון המקוצרת כדי שיוכל להתחיל בתפקידו, אך האישור המיוחל הושג.

שרעבי, כפי שפרסמנו ב-ONE, הגיש בקשה מיוחדת לוועדה למתן היתרים לפי חוק שירות הציבור בבית המשפט המחוזי בירושלים, זאת כדי לאשר את תקופת הצינון המקוצרת כדי שיוכל להתחיל בתפקידו. בגלל שהיה מנכ"ל משרד התרבות והספורט לצד השרה מירי רגב, על שרעבי חלים כללים של שנה צינון כפי שמחייבות התקנות בשירות הציבורי. 

על המועמדות של שרעבי לתפקיד כבר נחשף לראשונה ב-ONE, בחודש אוגוסט, ושרעבי אף מציין בפנייתו כי: "ביום 10 באוגוסט 2020 קיבל המבקש שיחת טלפון מיו"ר ההתאחדות, שבה נמסר לו כי היו"ר מבקש להציע לו את תפקיד המנכ"ל, מאחר והוא מעוניין לעשות שינוי משמעותי בהתאחדות".

רונן הרשקו (משמאל). בדרך לתפקיד הסמנכ"ל (רדאד ג'בארה)רונן הרשקו (משמאל). בדרך לתפקיד הסמנכ"ל (רדאד ג'בארה)

שערבי אמור להתחיל בתפקידו החל ממחר (רביעי), 14.4, וקיבל את אישור ביהמ”ש, אך בשל יום הזיכרון ייכנס לתפקיד רשמית בתחילת השבוע הבא. בתוך כך, רונן הרשקו אמור להתמנות כסמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל ולעבוד לצדו של שרעבי. הרשקו חזר לפני מספר חודשים מחופשת חל"ת, במהלכה היה אחראי על פיתוח הכדורגל באזור אוקיאניה מטעם פיפ"א. לפני כן הוא שימש כראש אגף נבחרות ואגף ההדרכה בהתאחדות לכדורגל. בחודשים האחרונים מאז שחזר הוא משמש כפרויקטור בהתאחדות לכדורגל. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה