וושינגטון הצליחה לנצח הלילה (בין רביעי לחמישי) 116:131 את אורלנדו כאשר במוקד העניינים – דני אבדיה. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה, רשם 30 דקות בהן קלע 16 נקודות עם 6 מ-10 מהשדה ואף הוסיף 5 ריבאונדים באחד ממשחקיו הטובים ביותר בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

זה קרה כאשר אל הפרקט עצמו עלה אבדיה כשעל נעליו כתב “יזכור”, לציון יום השואה וכיבוד זכר הקורבנות אשר נספו, במחווה שקיבלה גם אזכורים בכלי התקשורת הגדולים בארצות הברית כמו ב-NBC. 

לאחר המשחק, אבדיה קיבל לא מעט מחמאות וגם היה במוקד השאלות של העיתונאים בסיום. אחת העיתונאיות שמסקרות את הוויזראדס דיווחה כי כבר במהלך המשחק אבדיה גנב חלק מההצגה כאשר צעק לעבר מאמנו, סקוט ברוקס: “מאמן, אני נהנה!”. זה המשיך עם מחמאות של ברוקס עצמו בסיום: “הוא שיחק עם ביטחון, הוא עובד מאוד קשה ובשבועיים האחרונים אני רואה צעד בהתפחות שלו. מקומו בחמישייה הוענק לו בצדק”. 

בנוסף, ברוקס נשאל האם ידע כי אבדיה סיפק את המשחק הזה בזמן שבישראל מציינים היום את יום השואה והגבורה: “לא ידעתי שזה ערב יום השואה בישראל. הלב שלי עם כל מי שנפגע מכך”. 

את הציטוט המסקרן ביותר אחרי המשחק סיפק בראדלי ביל שקלע 26 נקודות אחרי היעדרות של חמישה משחקים בעקבות פגיעה בירך. ביל סיפר על הקשר בין אבדיה לראסל ווסטברוק ואמר: “בכל פעם שאבדיה לא זורק, ראס צועק עליו וכאשר ראס צועק עליך, אתה מקשיב ועושה מה שהוא אומר לך”. 

אגב, לאחר המשחק נודע כי וושינגטון החליטה להחזיר את ג’ורדן בל בחוזה ל-10 ימים. זוהי הפעם השנייה שהוא חותם בקבוצה על חוזה כזה, כאשר מי שהקבוצה חתכה הוא הגארד ג’רום רובינסון. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה