חנן ממן אומנם חווה תקופה לא קלה מבחינה מקצועית בהפועל חיפה, אך כפי שחשף הבוקר (שני) היא מתגמדת לעומת המאבק האמיתי שלו, אותו הוא מנהל בחייו האישיים, המאבק להצלת חייה של אחותו, אורית, שנלחמת כבר 5 שנים במחלת הסרטן.

כעת, המשפחה יוצאת במבצע גיוס המונים בתקווה להשיג מימון לצורך רכישת תרופה מצילת חיים (שיצאה מסל התרופות) עבור אורית, שעלותה כ-100 אלף ש”ח לחודש. “לא הרבה יודעים את זה עליי, גם לא הקרובים ביותר, אבל למעלה מ- 5 שנים אורית נלחמת במחלה, המחלה הזאת שאנחנו אפילו לא מעזים להגיד את השם שלה”, כתב ממן בגילוי לב באינסטגרם. “ואורית, עם החיוך והאופטימיות, כבר ניצחה יותר מפעם אחת, אבל עכשיו זה חזר והיא שוב נלחמת. לאורך כל הדרך אחותי הגדולה חזקה, אופטימית, לפעמים משתפת ולפעמים לא. ואנחנו? לא באמת מבינים ויודעים מה היא עוברת”.

חנן ממן ואחותו אורית (ביתית)חנן ממן ואחותו אורית (ביתית)

קשר הפועל חיפה המשיך: “יש תרופה, תרופה שעובדת, מוכחת, תרופה שצריך לייבא מחו״ל, אבל…זו תרופה יקרה שלא נכללת בסל התרופות. אז מעולם לא ביקשתי כלום, אבל הפעם אני זקוק לעזרתכם כדי שאורית, אחותי הגדולה, אשתו של דרור, ואמא של אלכס ואלה, תנצח ותמשיך לחייך. מעריך כל תרומה ועזרה ואוהב תמיד”.

בעמוד שפתחה המשפחה לצורך גיוס ההמונים, מסרה אורית עצמה: “כל אחד, מתישהו, מתמודד בחייו עם אתגר שבו הוא זקוק לעזרה ותמיכה, ביחד נוכל לתת תמיכה אחד לשני. ככה עובד מעגל הנתינה. היום נתת ומחר אתה תהיה המקבל. זוהי זכות אדירה לקבל כל כך הרבה אהבה ותמיכה. תודה מכל הלב”.

קישור לפרוייקט עם כל הפרטים בעברית:
http://did.li/oritsmile

קישור לפרוייקט עם כל הפרטים באנגלית:
http://did.li/oritsmile-e

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה