למרות ההצהרה של פאביו פאטריצ’י ושל פאבל נדבד כי אנראה פירלו יאמן את יובנטוס גם בעונה הבאה, ב’גאזטה דלו ספורט’ גורסים אחרת וטוענים היום (חמישי) – שני המשחקים הקרובים הם אלו שיכריעו את עתידו של המאמן אצל הגברת הזקנה.

לפי הדיווח, פירלו יעמוד למבחן במפגשים נגד טורינו (בחוץ) ונאפולי (בבית) בשבוע הקרוב ובמידה שיפסיד בשניהם, יסיים את תפקידו במועדון, כאשר נטען כי לא מן הנמנע שהמאמן בעצמו יגיש התפטרות ובמועדון אף יצפו לכך באם יסיים עם 0 מתוך 6 נקודות במשחקים הללו.

אנדראה פירלו (רויטרס)אנדראה פירלו (רויטרס)

העונה של יובה למעשה קרובה לסיום. אחרי שהודחה במפתיע מליגת האלופות על ידי פורטו, היא רחוקה 10 נקודות מאינטר המוליכה ותואר האליפות באיטליה ככל הנראה ייפרד מהביאנקונרי בסיום העונה. במידה שיסיים את דרכו עוד לפני תום העונה, עוזרו איגור טודור ישמש כמאמן זמני עד הקיץ.

פאולו דיבאלה (רויטרס)פאולו דיבאלה (רויטרס)

בתוך כך, הנהלת יובנטוס זועמת לאחר שנחשף כי נערכה מסיבה בביתו של ווסטון מקיני, בה לקחו חלק 20 אנשים בניגוד להנחיות הקורונה, כאשר בנוסף למקיני, גם פאולו דיבאלה וארתור נכחו באירוע. בעקבות כך, השלושה צפויים לספוג קנסות כבדים. הכוכב הארגנטינאי פרסם הודעת התנצלות ברשתות החברתיות בה מסר: “אני יודע שאלו זמנים קשים בכל העולם בעקבות נגיף הקורונה, היה עדיף לא לטעות, אבל טעיתי כשנשארתי בארוחת הערב, זאת לא הייתה מסיבה, אני מתנצל”.

מי שלא נכח במסיבה של השלושה אך בכל זאת אובחן כחיובי לקורונה הוא לאונרדו בונוצ’י. השחקן חזר ממחנה האימונים של נבחרת איטליה ואובחן כי נדבק בנגיף, כאשר הוא שוהה בבידוד ביתי. 

גן עדן אוסטרלי: תומר ושונית מבלים בסידני
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה