אמנם עוד יש זמן למונדיאל שאמור להתקיים בקטאר בנובמבר 2022, אך כבר מתנהל מו"מ להגעתן לישראל למשחקים לקראת המונדיאל של נבחרות ארגנטינה וברזיל. המו"מ מתנהל מול כל אחת מהנבחרות, ואין מדובר שיהיה משחק בין שתי הנבחרות מדרום אמריקה, שלא מעוניינות לשחק אחת מול השנייה.

עדיין לא ברור מול מי יתקיימו המשחקים, ומספר אפשרויות נבדקות בנושא. על פי הידוע, המו"מ מול הנבחרת של ליאו מסי הוא מתקדם יותר, אך גם המו"מ מול נבחרת ברזיל נחשב לרציני מאוד. נבחרת ארגנטינה עשתה לעצמה כבר בעבר מסורת להגיע לישראל לפני משחקי המונדיאל. 

ליאו מסי מנופף לקהל באצטדיון בלומפילד (רויטרס)ליאו מסי מנופף לקהל באצטדיון בלומפילד (רויטרס)

כזכור, ההחלטה לקיים את משחקי המונדיאל בקטאר זכתה לביקורת גדולה ביותר ואף הולידה מספר תחקירים עיתונאיים בהם טענו כי מספר בכירים קיבלו לכאורה כספי שוחד כדי לקיים את המשחקים בקטאר. אפילו כל הפרשה זכתה לכינוי "קטארגייט". נכון לעכשיו המשחקים אמורים להתחיל ב-21.11.22  ולהסתיים ב-18.12.2022.

יש גורמים הטוענים כי אסור לקיים את המשחקים במדינה זו, אך מוקדמות מונדיאל 2022 יצאו לדרך, כאשר 31 נבחרות אמורות לעלות למשחקי הגמר, בנוסף לנבחרת קטאר המארחת שעולה אוטומטית ללא צורך ליטול חלק במשחקי המוקדמות, למרות שקיבלה את האפשרות להיות בבית יחד עם פורטוגל אך משחקיה אינם מעניקים ניקוד.     

לא עוצר: כל השערים של מסי העונה בליגה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה