ללא קשר לזכייה אפשרית לאליפות, מכבי חיפה צפויה להודיע במהלך החודש הבא כי מאמנה ברק בכר ימשיך גם בעונה הבאה. בחיפה יש שביעות רצון גדולה מהעבודה של המאמן שהוביל אתמול את הקבוצה אחרי עשור למקום הראשון בתום הליגה הרגילה, כל זאת רגע לפני עליית המסך על הפלייאוף העליון שם חיפה תתמודד ראש בראש מול מכבי תל אביב על תואר האליפות.

בכר, זוכה להערכה גדולה וניכר שראשי המועדון, בראשם הנשיא יעקב שחר, מרוצים לא רק מהכדורגל שהקבוצה הפגינה לאורך העונה הסדירה אלא בעיקר מהדרך והשקט התעשייתי שהמאמן יחד עם הצוות שהביא מקרינים על כל חלקה בכפר גלים. “מדובר במאמן הכי טוב בארץ”, אמרו בחיפה. אגב, שחר שיכול להיות מרוצה מהתוצאות עד כה ומכך שהקבוצה שלו חזק במרוץ על תואר האליפות ירד אתמול בסיום המשחק מול מכבי נתניה לחדר ההלבשה ובירך את השחקנים לרגל חג הפסח.

תגובות מכבי חיפה לאחר הניצחון על נתניה

חיפה סיימה את הליגה הרגילה עם 19 ניצחונות והפרש שערים של 20:52. הניצחון אתמול מול מכבי נתניה (0:2) הושג דווקא באחד המשחקים הפחות טובים של הקבוצה העונה. מיד לאחר שרז מאיר כבש את שער היתרון, חיפה משום מה איבדה כיוון, דבר שנוצל כמעט עד תום ע"י נתניה שהשתלטה על המגרש וניסתה להביך את הגנת חיפה. בחיפה טוענים שאלמלא ההחלטה של ברק בכר בדקה ה-52 להכניס כבלם שלישי את חוסה רודריגס במקומו של צ'ירון שרי שהיה חלש, ייתכן שנתניה הייתה מצליחה להשוות. “הניצחון הזה הגיע בעיקר בזכות השינויים שבכר עשה כי עד לחילוף הראשון לא היינו במשחק”, אמרו בקבוצה.

שרי מתקשה לשחזר את היכולת הטובה שלו מתחילת העונה ונראה שהקשר בעיקר מתקשה לבוא לידי ביטוי מעמדתו כקשר מתחת לחלוץ מה עוד ששרי “רך” בכל מה שנוגע לציפייה ממנו לעזור במשחק ההגנה.

צ'ירון שרי (עמרי שטיין)צ'ירון שרי (עמרי שטיין)

ניקיטה רוקאביצה, שזכה לקרדיט למרות המשחק החלש בגביע מול מכבי פתח תקווה, חזר לעצמו כאשר בישל וכבש רגע לפני שהוחלף. מי שמתקשה לתרום את חלקו וסיכויו להמשיך בעונה הבאה נמוכים הוא יאניק ווילדסחוט שגם אתמול נכשל פעם אחר פעם בפעולה האחרונה.

בוגדן פלאניץ', שלא ישחק עם פתיחת משחקי הפליאוף מול מכבי פ"ת בגלל צהובים, יחזור לשחק במשחק העונה הראשון מול מכבי ת"א שיתקיים בסמי עופר. בחיפה מקווים שעד למשחק משרד הבריאות יאשר להכניס למגרש כמות כפולה ויותר מהכמות שמותרת היום ועומדת על 5,000 אוהדים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה