שמחה גדולה הייתה אמש (שבת) בחדר ההלבשה של עירוני קריית שמונה אחרי שחניכיו של קובי רפואה עמדו במשימה שלהם והצליחו להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, ממנו נעדרה הקבוצה בשנים האחרונות.

למרות העמידה במטרה שסומנה העונה, לא ברור עדיין אם קובי רפואה ימשיך בקבוצה לעונה נוספת. במידה והצדדים יחליטו להיפרד למרות ההצלחה העונה, עמיר נוסבאום הוא השם החם במחברת של שרצקי לעמוד על הקווים במועדון. כך או כך, בינתיים המטרה במועדון הצפוני היא להשיג את הכרטיס לאירופה דרך הליגה. בקריית שמונה יודעים שזה אפשרי, אך לא יהיה פשוט כלל וכלל.

הצפוניים הגיעו למשחק חוץ מול הפועל כפר סבא בידיעה שניצחון יעניק להם את הכרטיס לפלייאוף העליון ללא כל תלות בתוצאות האחרות ועמדו במשימה בזכות שער של מוחמד שכר, שאמר בסיום: ״באנו ורצינו להיות תלויים רק בעצמנו, ידענו שאם ננצח נהיה בפלייאוף העליון ואני חושב שהגיע לנו, עשינו עונה מדהימה ונמשיך אותה גם בפלייאוף״.

שחקני ק"ש חוגגים עם האוהדים (נעם מורנו)שחקני ק"ש חוגגים עם האוהדים (נעם מורנו)

על הפער בין העונה הזו לעונה הקודמת, אז הצליחה הקבוצה להישאר בליגה במחזור הנעילה אמר: ״המשחק קצת הזכיר לנו את המחזור האחרון שנה שעברה, שהיינו חייבים לנצח כדי להישאר בליגה. עכשיו היינו חייבים לנצח כדי להיות בפלייאוף העליון, זה ממחיש את ההבדל משנה שעברה״.

מבחינה אישית שכר נמצא בכושר טוב, לאחר שמיעט לשחק עד ינואר ואף שקל לעזוב. לדבריו: ״שנה שעברה סיימתי את העונה עם פציעה ובתחילת העונה לא הייתי בעניינים וקצת התבאסתי. מינואר אני עושה את העבודה כמו שריך, תודה לכל מי שנתן לי את הקרדיט להוכיח מה אני שווה ואני שווה הרבה״.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה