לאחר 19 שנה חברת נייקי נפרדת מקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב ובמקומה נכנסת חברת פומה, כך נודע לראשונה ל-ONE. נייקי אימצה את הקבוצה החל משנת 2002, והחוזה שלה מוערך בסכום של כ-3.5 מיליון שקל.

במכבי ת"א מספרים כי החוזה עם פומה הוא למספר שנים, ולמעשה המנכ"ל עדלי מרכוס הביא לקבוצה מותג ספורט שהשקיע הרבה מאוד כסף בשנה החולפת כדי לעשות קפיצה משמעותית בעולם.

עדלי מרכוס. מותג חדש למכבי ת"א (רדאד ג'בארה)עדלי מרכוס. מותג חדש למכבי ת"א (רדאד ג'בארה)

פומה תספק לשחקני מכבי ת"א ולאנשי הצוות שלה את התלבושות, הנעליים  והציוד הרשמיים.

כזכור, פומה חתמה בשנה החולפת עם ניימאר על חוזה המוערך בסך של כ-25 מיליון אירו והוא הפך לשחקן שמרוויח הכי הרבה כסף בחוזה עם חברת הלבשה. ניימאר נפרד לאחר שנים מחברת נייקי. ליונל מסי המייצג את חברת אדידס מקבל סכום של כ-20 מיליון דולר לשנה, ואילו כריסטיאנו רונאלדו החתום עם נייקי מקבל סך של כ-16.2 מיליון דולר לשנה.

פומה גם חתומה עם הסכם עם מספר כוכבי NBA מובילים, זאת באסטרטגיה של החברה להשתלט מחדש על השוק.

פומה חוזרת גם לישראל בגדול במרוצת החודשים האחרונים והיא מיוצגת בישראל ע"י קבוצת אירני שחנכה רק אתמול (שלישי) חנות גדולה בנמל ת"א של המותג פומה.

אבי נמני ואייל ברקוביץ' בחנות של פומה (איציק בלניצקי)אבי נמני ואייל ברקוביץ' בחנות של פומה (איציק בלניצקי)

במכבי ת"א כבר החלו לדבר על שיתוף פעולה שיכלול מכירת מרצ'נדייז שיימכר בחנות הרשמית של המועדון תחת המותג פומה וכו', דברים שיכולים להגדיל את הכנסות המועדון. יש לציין כי נייקי שינתה את כל האסטרטגיה שלה ופחות משקיעה כיום באימוץ קבוצות ספורט וכו'.

ספרופולוס: "נלחמנו וזה לא הספיק"
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה