מכבי נתניה הביסה אתמול (שני) 1:4 את עירוני קריית שמונה והיום היא מתפנה לחשוב על גביע המדינה, כשהיהלומים יארחו ביום שישי את הפועל בקעת הירדן מליגה א' דרום.

לקראת המשחק, אצל היריבה עוסקים בעיקר בכניסת הקהל למגרשים ומבקשים משר הבריאות ח"כ יולי אדלשטיין: "אפשר לאוהדי בקעת הירדן לציין היסטוריה מול נתניה עם הכנסת כמות מצומצמת של אוהדים”.

קובי רפואה לאחר ההפסד למכבי נתניה

"אדוני, כידוע לך בשבוע הבא יתקיימו משחקי גביע המדינה בכדורגל", כתב דוד אלחייני, ראש המועצה במכתב לשר הבריאות. "זו הפעם הראשונה בתולדות קבוצת הכדורגל ’הפועל בקעת הירדן‘ בה היא תשתתף בסיבוב ח’ גמר הגביע ותשחק מול קבוצה בכירה מליגת העל. השתתפות זו מרגשת ומעניקה את אחת מנקודות האור בשנה החשוכה שכולנו עוברים, שנת הקורונה”.

עוד הוסיף: "ידידי, אודה לך אם תאפשר לתושבי בקעת הירדן לחוות במו עיניהם את המאורע המרגש. בבקעת הירדן שיעור המתחסנים מהגבוהים במדינה וזו העת להעניק ולו מחווה קטנה ביותר לקהל על השתתפותם בלוחמה הבלתי מתפשרת בקורונה. אפשר למספר מועט של אנשים לבוא ולצפות במשחק בנתניה, באוויר הפתוח, תחת הקפדה, בכפוף לבדיקת קורונה בסמוך למשחק וכמובן, למתחסנים בלבד. אציין כי לא מזמן אפשרתם להכניס מספר מצומצם של אוהדים למשחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל. הכנסת תושבי בקעת הירדן למשחק תהווה תמונת ניצחון על הנגיף הארור”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה