במכבי חיפה לא יכולים היו שלא להתמוגג אחרי הניצחון 0:3 מול הפועל כפר סבא, אבל יחד עם זאת בקבוצה מודעים לכך שעליהם לשים בצד את הניצחון ולהתכונן בשיא הרצינות למשחק מול מ.ס.אשדוד, שנחשבת עד כה לאחת ההפתעות הנעימות בליגה.

משורות הירוקים ייעדר חוסה רודריגס המוצהב, מה שאומר שברק בכר צפוי להמשיך ולתת קרדיט להרכב שפתח במשחק האחרון, כולל עומר אצילי שחוזר לכושר משחק. גם בהגנה לא צפויים להיות שינוים מהותיים. בקבוצה מרוצים מאוד ממשחק ההגנה של רז מאיר, אבל בנשימה אחת מצפים לראות שיפור אצלו בכל מה שנוגע למשחק ההתקפה. 

רז מאיר (עמרי שטיין)רז מאיר (עמרי שטיין)

התחושה בקבוצה היא שלפעמים היא שרז תוקע את המשחק ההתקפי ופחות מנסה לייצר קרוסים לעבר רחבת היריב. בפעם היחידה שרז הגביה לרחבה בצורה טובה, הוא גם מצא את יאניק ווילדסחוט פוגש את הכדור שחלף ליד הקורה.

בנוגע ליובל אשכנזי, לפי הערכה ראשונית השחקן סובל מקרע בשריר האחורי ועלול להיעדר לתקופה של שבועיים שלושה.

יובל אשכנזי (עמרי שטיין)יובל אשכנזי (עמרי שטיין)

כמו כן, במכבי חיפה נכון לעכשיו אין שינויים בסגל. להוציא כרגע את טימוטי מוזי הצעיר והמוכשר שאמור לעבור בהשאלה להפועל כפ"ס, שהביעה בשחקן עניין, הסגל נשאר כמו שהוא. כרגע לפחות אין רצון גדול להתחזק אבל לא מן הנמנע שאם תיפול מציאה של מגן או חלוץ לקראת סיום מועד ההעברות, יש מצב לשינוי, מה שנראה כרגע כסיכוי נמוך.  

שחקני מכבי חיפה (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי חיפה (רדאד ג'בארה)

בקבוצה מודעים לכך שאת העבודה העיקרית הם יצטרכו לדחות לקיץ ויהיה צורך בחיזוק הקבוצה במספר עמדות כמו מגן ימני, שחקן קישור אחורי ברמה גבוהה וחלוץ נוסף. מכבי חיפה תבחן בקיץ את צירוף חלוץ מכבי פתח תקווה, תאי בריבו, שעלות העברתו תהיה 1.2 מיליון ש”ח, כפי שדורשת מכבי פ"ת עבור דמי השבחתו של השחקן, אשר מסיים חוזה ויכול לעזוב לאירופה.

שחקן נוסף שהמועמדות שלו עשויה להיבחן הוא בן שהר שמצליח בקפריסין. מי שכרגע לא מצליח להשתלב אצל הירוקים הוא החלוץ סתיו נחמני שלא נכלל בסגל במשחק האחרון ומתקשה לפלס לעצמו דרך לרוטציה. 

תגובות מכבי חיפה לאחר הניצחון על כפ"ס
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה