אנטואן קונטה מסתבך בגדול. שחקנה של בית”ר ירושלים, שלא מעוניין לחזור לארץ ולשחק שוב במדיה של הקבוצה, נשפט היום (שלישי) לשלוש שנות מאסר – אחת בפועל ועוד שתיים על תנאי, בעקבות מקרה חמור שאירע בדצמבר 2016 אז שיחק בצרפת, ובו היכה נער צעיר בן 19 באמצעות אלת בייסבול.

השחקן, שטען להלנת שכר ואף התעמת עם אלי אוחנה, ביקש להשתחרר מיידית מהירושלמים ללא תמורה, כאשר המשפט שלו נעשה כאמור בצרפת. המקרה עליו נשפט קרה ב-12 בדצמבר 2016, אז נער התעמת איתו במהלך ויכוח שלו עם זוגתו בפתח ביתו של הכדורגלן, כשהנער בזמנו העיד ששמע בכי מצידה של האישה בזמן שהלך ברחוב עם חברים.  

אנטואן קונטה (רדאד ג'בארה)אנטואן קונטה (רדאד ג'בארה)

קונטה איים עליו לעזוב את המקום, וכשזה לא קרה חזר עם אלת בייסבול בידו והיכה את הנער פעמיים, ביד ובראש, במה שיכול היה לסכן את חייו של הנער. השופט לא היה עדין עם השחקן, שאמנם הביע חרטה על מעשיו, אבל לא הראה תחושת אשמה אמיתית כשאמר: “זאת הייתה טעות, אני מבין את זה, אבל לא התפרעתי”. נציגיו כמובן יערערו על ההחלטה.

מי שספג את המכות מקונטה אמר: “כבר אין לי יכולת להפעיל את יד שמאל שלי באותה הדרך, לא יכול לנגן בפסנתר כמו בעבר, הוא כן המשיך לשחק כדורגל ולא באמת נענש. שמענו שם צעקות והייתי חייב להתערב”. עורכי דינו של קונטה הגיבו: “הוא עשה את הטעות של החיים שלו שעלתה לו בקריירה, הוא שיחק בקבוצות מתקדמות בצרפת והיה צריך להיות בנבחרת”.      

בבית”ר ירושלים מסרו לאחר שפורסם גזר דינו של קונטה: “אנחנו נלמד את פסק הדין של אנטואן קונטה ואת המשמעויות הנגזרות מכך ונגיב באופן מסודר”. 

קלינגר ואיינבינדר אחרי הניצחון על בית"ר
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה