בהפועל חיפה שואפים להשיג גם העונה את הכרטיס לפלייאוף העליון ולשם כך הקבוצה תצטרך להתחזק בשניים-שלושה שחקנים בעמדות שונות. הבעלים יואב כץ הצליח להשתכנע כי אין מנוס מחיזוק הקבוצה לא רק בחלק הקדמי אלא גם בחלק האחורי.

כץ אמר: “כרגע אני לא יודע איזה עמדה נביא בהגנה אבל כל מי שמסתכל על עקומת שערי החובה שלנו נוכח לדעת שאנחנו הקבוצה השנייה אחרי סכנין שספגנו את כמות השערים הגדולה ביותר בליגה. זה נתון מדאיג לנוכח הרצון שלנו להגיע לפלייאוף העליון. אם אני מוריד את שבעת השערים שסכנין ספגה מול נתניה הרי שאנחנו למעשה הקבוצה שספגה הכי הרבה ולכן יש לתת על זה את הדעת. כל זאת במגבלות התקציב השנה של משרד האוצר. לא מהנמנע שנצטרך גם לשחרר שחקנים".

יואב כץ (עמית מצפה)יואב כץ (עמית מצפה)

כפי שפורסם ב-ONE, ההחלטה כרגע היא לרדת מהרעיון לצרף שוער, כל זאת אחרי שצמד השוערים שהיו פצועים, יסמין בוריץ' ורן קדוש, עושים סימנים של מי שאמורים להיות מוכנים עם חידוש הליגה.

כץ הוסיף: “בוריץ' וקדוש יהיו כשירים בתקופה הקרובה ויש לנו את השוער הצעיר עמית סוארי שעשה עבודה טובה בשני משחקי הליגה ככה שאין צורך לחשוב על שוער נוסף ועדיף להביא שחקנים בעמדות שאנחנו צריכים”.

בתוך כך, עדן בן בסט ואלמוג בוזגלו חזרו להתאמן לאחר שהחלימו מנגיף הקורונה, אך שאר השחקנים, חוץ מאלו שכבר חלו, יאלצו לעבור בדיקה נוספת לנגיף וזאת לאחר שפיזיותרפיסט הקבוצה נמצא חיובי.

אייל ברקוביץ' מוצג בהפועל פ"ת
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה