אייל ברקוביץ’ הפתיע היום (חמישי) את כולם כשהצטרף להפועל פ”ת וישמש כמנהלה המקצועי של הקבוצה שנמצאת כיום בתחתית הליגה הלאומית ובסכנת ירידה ממשית לליגה א’. למרות זאת, עושה רושם שברקוביץ’, כהרגלו, לא חושש מן האתגר ובטוח שיש ביכולתו להציל את הקבוצה משפל חסר תקדים.

לפי פרטי ההסכם, מכיוון שמדובר בעמותה, ברקוביץ’ לא יכול להיכנס כשותף עם אחוזים אך הבטיח לחזק את הקבוצה בארבעה שחקנים בחלון ההעברות. במידה והקבוצה תישאר בליגה, הוא יקבל זכויות לעוד שלוש שנים במועדון. ברקו צפוי להביא לפתח תקווה חצי מיליון ש”ח ועוד 250 אלף ש”ח מספונסרים, כך שבסך הכול 750 אלף ש”ח לכל עונה במשך 3 שנים שיגיעו משחקן העבר.

אייל ברקוביץ' (עמרי שטיין)אייל ברקוביץ' (עמרי שטיין)

ברקוביץ’ היה זה שיצר קשר עם מנכ”ל המלאבסים, אבי יחיאל, כשלשניים יש קשר טוב עוד מהימים ששיחקו יחד ב’גלאקטיקוס’ של מכבי תל אביב. מכיוון שהפועל פ”ת משחקת בלאומית, הצטרפותו של ברקוביץ’ אינה מפריעה לקריירה הטלוויזיונית שלו בה הוא יכול להמשיך כרגיל. הקוסם הגיע מאהבתו לכדורגל ומשם השיחות עם יחיאל התקדמו מהר. בפ”ת מבינים שיש ביכולתו של שחקן העבר לסייע למועדון מקצועית וכלכלית, ועשוי להקפיץ אותו קדימה בחזרה לימים הגדולים. בינתיים, סיפר ברקו את הגורמים שהובילו אותו בחזרה לכדורגל.

”זו אהבה לכדורגל, גם כשאני יושב בטלוויזיה וגם ברדיו, זו האהבה, זה הכיף, לעבוד בתקשורת זו העבודה, והכדורגל זה כיף”, אמר ברקוביץ’. “הרבה עבודה? בשביל זה באתי, יש אתגר גדול, נקווה שנצליח להשאיר את הקבוצה בליגה ואחרי זה הדרך פתוחה”.

בקצב הזה הקבוצה תרד ליגה.
”לא כ”כ מהר יורדים ליגה, אנחנו ווינרים. עד עכשיו לא הלך, אבל יהיה בסדר. אברהם גרנט היה הראשון לתת תרומה של 250 אלף ש”ח (צוחק)”.

אולי תביא אותו כמאמן.
“למה לא? באהבה”.

ריאל חייבת לנצח במפגש מול אוססונה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה