בהפועל תל אביב אין, לפי שעה, זעזוע בעמדת המאמן לאחר ההשפלה 4:0 בדרבי למכבי ת"א אמש (שני), אבל יש ככל הנראה חיזוק, כאשר דן איינבינדר סגר את תנאיו בקבוצה לשנה וחצי וצפוי להיפגש עם ראשי המועדון במטרה לחתום בקבוצה.

"קשה לנו אחרי המשחק אתמול, אבל אנחנו עושים הכל כדי לחזק את הקבוצה", אמר שרון ניסנוב ל-ONE, כאשר למעמד המאמן, במועדון באופן כללי, לא מתייחסים. החיזוק הקרוב צפוי להיות איינבינדר, שכזכור אביו וסוכנו אבי נמני נפגשו עם ההנהלה ביום שישי האחרון במטרה לסכם, אך בין הצדדים עדיין נותרו פערים.

מאז, כפי שפורסם ב-ONE, בהפועל ת"א הגיעו לסיכום על פיצוי גם לבאן קוטליה, אחרי הפרידה מארמנדו קופר, כאשר החלוץ הגיאורגי נגרע מסגל הקבוצה ועתה לאדומים יש את האפשרות לגשר על הפערים ולהחתים את אקס בית"ר ירושלים שמצוי מולה בבוררות, ומי ששיחק בעבר גם במכבי ת"א, עירוני קריית שמונה והפועל באר שבע.

בתוך כך, בהפועל ת"א עדיין מחכים לפריצת דרך מול בן שהר כדי להחזיר אותו למתחם חודורוב, בעוד גם שלומי אזולאי מועמד, ובכל מקרה כל שחקן שיצטרף יעשה זאת אחרי פינוי של תקציב, כאשר לאחר פיטורי משה סיני הוחתם גיל יצחק, לאחר שחרורו של קופר צורף לידור כהן שיהיה זמין החל מה-10 בינואר (מועד פתיחת חלון ההעברות בישראל) וכעת איינבינדר צפוי להשלים את מעברו להפועל ת"א לאור הסיכום מול קוטליה. במקביל, סמואל הולם, השבדי-יהודי שסיים בידוד והחל להתאמן עם הקבוצה, ימשיך להיבחן במטרה להרשים ולחתום כישראלי.

ת״א צהובה: גיבורי הדרבי מסכמים את המשחק
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה