גולשי ONE בוחרים את שחקן השבוע. אנחנו בחרנו את המועמדים, הוספנו נימוקים ואספנו את כל הנתונים ולכם נותר רק להצביע. תוצאות ההצבעה יפורסמו במשך היום. 

יונתן כהן

שחקן ההתקפה של גאורגיוס דוניס הזכיר לכולם מה הוא שווה אחרי פתיחת העונה הפושרת שלו. מספר 24 בצהוב סיפק תצוגת תכלית ב-0:3 על הפועל כפר סבא, היה בכל מקום על המגרש וגם רשם שער ושני בישולים. מה המאמן היווני שלו עוד יכול היה לבקש? כנראה שכלום.

יונתן כהן חוגג (רדאד ג'בארה)יונתן כהן חוגג (רדאד ג'בארה)

חוסה רודריגס

אחרי שהוצב כבלם בדרבי והוחלף במחצית וגם מול כפ”ס לא סיים את 90 הדקות, הקשר הוכיח לברק בכר את הוורסטיליות שלו עם הופעה של בעל בית אמיתי. חילוצי כדור רבים ועבודה בלתי פוסקת היו מנת חלקו של הספרדי, שהיה מהגורמים המשמעותיים ל-0:2 המרשים על בית”ר ירושלים.

חוסה רודריגס (עמרי שטיין)חוסה רודריגס (עמרי שטיין)

איתמר ניצן

למרות ההפסד, שני השערים שספג והחילוף הכפוי, השוער של בית”ר ירושלים סיפק תצוגה אדירה בין הקורות בסמי עופר ומנע מהחבורה של סלובודאן דראפיץ’ ושי ברדה השפלה קשה מול מכבי חיפה עם מגוון הצלות הרואיות.

איתמר ניצן יורד מהמגרש (עמרי שטיין)איתמר ניצן יורד מהמגרש (עמרי שטיין)

ארד בר

הנציג של מוליכת הטבלה ברשימה. הקשר אומנם לא פתח ב-0:1 החשוב על הפועל חדרה, אך חזר מהפציעה בצורה נפלאה כשעלה מהספסל, עם פתיחת המחצית השנייה וכבש שער ניצחון אחרי פחות מ-3 דקות על הדשא. לאחר השער, גם סיפק משחק טוב ועזר לקבוצתו לשמור על היתרון היקר.

שחקני מכבי פ"ת חוגגים עם ארד בר (נעם מורנו)שחקני מכבי פ"ת חוגגים עם ארד בר (נעם מורנו)

איהאב גנאים

הקשר סיפק משחק נהדר במרכז המגרש וכבונוס גם כבש את שער הניצחון מבישול של בירם כיאל. ללא קשר לשער שנתן 0:1 יקר על מ.ס אשדוד החזקה, השניים גם הציגו שיתוף פעולה נהדר במרכז המגרש ושלטו לחלוטין באמצע. 

בירם כיאל חוגג עם איהאב גנאים (עמרי שטיין)בירם כיאל חוגג עם איהאב גנאים (עמרי שטיין)
תגובות מכבי חיפה לאחר הניצחון על בית"ר
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה