משחק הידידות של נבחרת ישראל מול נבחרת נורבגיה באוסלו, שתוכנן להתקיים הערב (רביעי) ב-19:00, בוטל – פחות משש שעות לשריקת הפתיחה. ההחלטה התקבלה בשל התפרצות גל שני במדינה הסקנדינבית, שהוביל לסגר.

בהתאחדות לכדורגל הבהירו שאין שום קשר לכך שהחלוץ מונס דאבור נמצא חיובי לנגיף ובנבחרת קיבלו אישור לערוך אימון באצטדיון באוסלו במקום. שחקנים בנבחרת מרוצים מהביטול, אחד מהם אמר: “המשחק הזה גם ככה לא בא בזמן. יש עומס של משחקים באירופה ובארץ בתקופה האחרונה ועדיף לא לשחק הערב ולהתכונן בראש שקט למשחקים מול צ'כיה וסקוטלנד”.

נבחרת ישראל נוחתת באוסלו

המאמן וילי רוטנשטיינר התייחס להחלטה: “הייתה לי תחושה שלא יהיה משחק. יש בעיה באירופה”. יו"ר המשלחת אבי קאופמן התייחס לנושא: “קיבלנו את ההודעה ממש לקראת המשחק. אין שום קשר להתאחדויות או לאופ”א. זו החלטה נטו של ממשלת נורבגיה שפועלת על מנת למנוע תחלואה”.

הודעת ההתאחדות: “המשחק בין נבחרות נורבגיה וישראל שתוכנן להתקיים הערב בוטל בהתאם להחלטות הרשויות בנורבגיה זאת החלטת הרשויות כאן, היא לא קשורה בשום אופן לדאבור, אלא להחרפת הסגר במדינה. ככל שיהיה לנו מידע נוסף נעדכן”. בנורבגיה סתרו את דברי ההתאחדות לכדורגל ובכיר בהתאחדות שם אמר כי הביטול אכן קשור למקרה ההדבקה בנבחרת ישראל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה