קיקה סטיין פוטר בקיץ האחרון מברצלונה אחרי שנכשל בענק עם הקבוצה בליגת האלופות, הודח מגביע המלך ולא הצליח לסחוף את הקבוצה לאליפות למרות שכשנכנס לתפקיד במקומו של ארנסטו ואלוורדה היא הייתה במקום הראשון. המאמן הספרדי התראיין והייתה לו “בטן מלאה” על התקופה.

“לא הייתי עצמי בבארסה, לא הייתי נאמן למי שאני”, אמר סטיין, “ידעתי שלא יהיה קל בבארסה כי זה מועדון גדול, אבל האמת שלא ידעתי מה לעשות. כשחזרנו מהקורונה המתח גבר עלינו, אם הייתי מבצע צעדים דרסטיים זה יכול היה לפגוע בנו, אבל אני מקבל את האשמה שלי. אחרי שפוטרתי גיליתי שההחלטה התקבלה מראש, עוד לפני ה-8:2”.  

אותו המזל: רק 1:1 לברצלונה מול אלאבס

ה-8:2 והאם יחזור לאמן: “אני לא ממש רוצה, אני שמח בבית ונהנה עם הפרות, נשאתי את האבל שלי. כשהייתי צעיר אהדתי את ריאל מדריד אבל החוויה בבארסה הייתה יוצאת מן הכלל. מול באיירן הבנתי שאהיה בהיסטוריה השלילית של בארסה עם ההפסד הזה”.

מה הוא חושב על מסי: “ליאו שחקן שלא קל לאמן אותו. יחד עם זאת, הוא השחקן הטוב בהיסטוריה ומי אני שאשנה אותו. קשה לשנות דברים כשמישהו התרגל למשהו מסוים וללנצח כל הזמן. מסי מאוד מאופק, הוא לא מדבר הרבה, אבל הוא כן גורם לך לראות מה הוא חושב. פלה היחיד שמתקרב אליו”. 

קיקה סטיין וליאו מסי (רויטרס)קיקה סטיין וליאו מסי (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה