שרת התחבורה, מירי רגב, התארחה היום (שישי) בתכנית “אופירה וברקוביץ’” המשודרת בקשת 12, ובה התעמתה עם אייל ברקוביץ’ ובחרה להכניס פוליטיקה לשיח זהות מאמן הנבחרת הבא.

רגב, שהייתה כזכור שרת התרבות והספורט בעברה, הטיחה בברקו: “כל עוד אנחנו נהיה בשלטון, אתה לא תאמן את נבחרת ישראל. אני אעשה את הכול, בכל מקום בו אהיה. עד שלא תתנצל בפני הליכודניקים לא תהיה המאמן של ישראל. תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים בארגוני פשע, כמו שדודו טופז קרא לנו צ’חצ’חים וכמו אחרים. הלוואי ותגיע לרבע מהמוסר שלנו. אנחנו גאים שראש הממשלה נתניהו מנהל את המדינה הזו. תתבייש לך, מתהפך כמו סטייק. הפכת את בני גנץ למשיח”.

ברקוביץ’ ענה: “התכוונתי רק אלייך ואל הלהקה שלך, להקת מלוקקים. אין קשר לבוחרים, אמרתי את הדברים עליכם, ביבי וחבריו. את גאה בראש הממשלה, אני לא”.

רגב מאיימת על ברקו בנוגע לאימון הנבחרת

כפי שידוע, ברקוביץ’ היה מועמד לאימון נבחרת ישראל בטרם הסיר את מועמדותו אחרי שתקף את ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל, אשר דרשה ממנו להגיע לוועדה, וזאת לאחר שנפגש פעמיים עם יו”ר ההתאחדות אורן חסון. וילי רוטנשטיינר צפוי לסיים את תפקידו כמאמן הנבחרת בחודש דצמבר, ומירי רגב כנראה החליטה שהיא תהיה זו שתמנה את המאמן הבא של ישראל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה