לואיס סוארס מסתבך. רשת התקשורת ANSA מדווחת כי מבחן האזרחות האיטלקית של החלוץ האורוגוואי היה זיוף אחד גדול ולמעשה קיבל את הדרכון האיטלקי ברמאות. השחקן ידע את השאלות ותוצאת המבחן הייתה כבר קבועה מראש עוד לפני שהוא לקח אותו, הכל על מנת שיוכל להחזיק בדרכון אשר יאפשר לו לחתום ביובנטוס שלא כשחקן לא אירופאי. המעבר ליובנטוס לא התרחש לבסוף, אך כן הצליח לסבך את סוארס עם הרשויות באיטליה שככל הנראה ישללו ממנו את האזרחות כתוצאה מכך.  

באיטליה חושפים בנוסף קטעי שמע שהוקלטו באוניברסיטה של פרוג’ה, שם נערך המבחן לקבלת הדרכון. בקטע שדלף נשמעים הבוחנים אומרים: “צריך להעביר אותו. יש לו משכורת של 10 מיליון אירו לעונה, אסור לך להכשיל אותו. הוא ברמת A1 (הנמוכה ביותר). הוא לא מסוגל להגיד פעלים. רמת הדקדוק שלו נמוכה ובסיסית”. 

במקביל, אין רגע של שקט בברצלונה. גם אחרי שהיה נראה כי המועדון מצליח לשחרר את סוארס כפי שההנהלה רוצה, החליט נשיא המועדון ז’וספ מריה ברתומאו לקחת צעד לאחור והוא אינו מוכן בשלב הזה לשחרר את סוארס לאתלטיקו מדריד, משום שהיא יריבה ישירה של הקטאלונים בצמרת הטבלה. ברתומאו מעוניין לקבל תמורה כספית על השחקן, זאת אחרי שהוא כבר סגר את תנאיו בעבור 9 מיליון אירו שכר לעונה. 

סוארס היה בטוח כי היום יוכל להשלים את מעברו לאתלטיקו מדריד ואף יצטרף לאימונים תחת דייגו סימאונה, אלא שאז הגיע העיכוב מצד ברתומאו. הדיווחים האחרונים בספרד גורסים כי האורוגוואי רותח על ברתומאו ועל ההתנהלות של ברצלונה ואם היא לא תתקפל ותאפשר את עזיבתו ללא תמורה, הוא מתכנן לכנס מסיבת עיתונאים בצוותא עם עורכי דינו, שם ימסור הצהרה בנושא.

5 השערים היפים של המחזור ה-2 בספרד
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה