מכבי תל אביב חתמה היום (חמישי) על הסכם ספונסר נוסף לעונה הקרובה אחרי Playtika, קבוצת מולטילוק. מדובר בחברה בין-לאומית מובילה בתחום פתרונות נעילה, צילינדרים ומוצרי ביטחון. במסגרת ההסכם, מדי שבוע ייבחר המהלך ה"נועל" של מחזור המשחקים של הקבוצה ביורוליג בחסות חברת מולטילוק.

ההסכם יכלול גם פרסום במגרש, ביקור הקבוצה במפעל מולטילוק ביבנה ושיתופי פעולה למען הקהילה בהשתתפות נציגות שחקני הקבוצה. אורן אביגדור, מנכ"ל ישראל בקבוצת מולטילוק: "מולטילוק שמחה להצטרף למשפחת מכבי ת"א בכדורסל, ורואה בחיבור בין החברה שמובילה בארץ וברחבי העולם בתחום מערכות נעילה חכמות, לקבוצת מכבי ת"א שהיא מותג הספורט מספר 1 בישראל, והקבוצה הייצוגית מספר 1 של ישראל באירופה, ושמח על ההזדמנות  שמולטילוק תהיה חלק ממערך ’ההגנה’ של הקבוצה". 

אוהדי מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)אוהדי מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)

מנכ"ל הצהובים עדלי מרכוס התייחס בחיוך להשקת השת"פ: "אני שמח מאוד והמשימה הראשונה שבה מולטילוק יסייעו למכבי היא "לנעול" את אזור הצבע לחלוטין. אני רוצה להודות לכל מי שהביא לחתימת ההסכם ואנחנו במכבי שמחים מאוד על שיתוף פעולה עם מותג פרמיום המוביל בתחומו לא רק בארץ, אלא בעולם כולו".

דורון ג'מצ'י, שחקן העבר וסמנכ"ל שיווק ומכירות במכבי ת"א, אמר: "לצרף את קבוצת מולטילוק כמפרסמת במכבי היה יעד אסטרטגי מבחינת המחלקה ואני שמח שעמדנו בו. שיתוף הפעולה יהיה יצירתי וישלב בתוכו את כל זרועות המועדון". 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה