ביום שישי הקרוב תצא לדרך עונת המשחקים 2020/2021 של הליגה הספרדית ובאותה שנייה ממש תחל גם ליגת הפנטזי. אז לפני שמתחילים לספור את הנקודות, זה הזמן להציג בפניכם את הפונקציה החדשה במשחק המאפשרת לכם לפתוח “ליגה בהתאמה אישית”. 

במצב משחק זה תוכלו לבחור את סגל השחקנים של כל משתתף ואף לקבוע מה יהיה תקציב הקבוצה של כל אחד. כדי לפתוח ליגה בהתאמה אישית יש לפתוח ליגה חדשה (לחיצה על הפלוס האדום שנמצא בצד שמאל למעלה במסך הבית) ולהיכנס לאפשרויות השונות של “ליגות פנטזי”. שם תמצאו את האופציה של יצירת ליגת חברים בהתאמה אישית. 

בחירת מצב משחק (מערכת ONE)בחירת מצב משחק (מערכת ONE)
יצירת ליגת חברים בהתאמה אישית (מערכת ONE)יצירת ליגת חברים בהתאמה אישית (מערכת ONE)

לאחר שתבחרו שם לליגה תוכלו לבחור אם ברצונכם לאפשר את פונקציית “הפעלת סעיף שחרור” בליגה שלכם. למי שלא יודע, אופציה זו מאפשרת לקנות מהמשתתפים האחרים את השחקנים שלהם ע”י תשלום סעיף השחרור שלהם וכמובן שהם יוכלו לעשות לכם את אותו הדבר ממש.

בחירת שם לליגה (מערכת ONE)בחירת שם לליגה (מערכת ONE)

כעת, כשנכנסתם לעמוד רשימת המאמנים, יש ללחוץ על האייקון של הוספת מאמנים חדשים, כך תוכלו לשלוח לחברים שלכם דואר אלקטרוני באמצעותו יוכלו לחבור לליגה. 

הפעלת סעיף שחרור (מערכת ONE)הפעלת סעיף שחרור (מערכת ONE)
הוספת מאמנים (מערכת ONE)הוספת מאמנים (מערכת ONE)

עכשיו מגיע החלק המעניין. בעיקרון המשחק מאפשר לכל שחקן לבחור איזה שחקנים שהוא רוצה. אבל כדי לעשות את זה מעניין, ההצעה שלנו היא לקיים סוג של דראפט פנימי ביניכם. איך עושים את זה? תהיו מרוכזים רגע.

קודם כל עליכם להגריל ביניכם מי בוחר ראשון, שני, שלישי וכן הלאה. מי שיזכה בזכות הבחירה הראשונה בסיבוב הראשון, ייבחר אחרון בסיבוב הבא. מי שייבחר אחרון, בסיבוב הראשון, יהיה הראשון בסיבוב הבא.

כך למשל, בליגה של 8 חברים, מי שבחר שמיני יהיה הראשון לבחור בסיבוב השני. כלומר בחירה 8 ו-9 תהיה שלו. מי שבחר ראשון בסיבוב הראשון יקבל את הבחירה האחרונה בסיבוב השני, כלומר הבחירה ה-16. הסיבוב השלישי יהיה שוב לפי הסדר של הסיבוב הראשון. כך שמי שבחר ראשון, ואחר כך בחר 16 יקבל גם את הבחירה ה-17. יש להמשיך את הסבבים עד שלכל משתתף יהיו 11 שחקנים בסגל. 

שם המאמן החדש (מערכת ONE)שם המאמן החדש (מערכת ONE)

אם תרצו לייצר מצב שוויוני יותר תוכלו להחליט שמי שהגיע אחרון בהגרלה ובחר אחרון, ייזכה בתקציב גבוה יותר או ביתרון של נקודות. כיוון שכל הפרמטרים הללו נקבעים על ידכם בהתאמה אישית, תוכלו לחלק את השחקנים, התקציב והניקוד איך שתמצאו לנכון. 

ברגע שתתחילו את הליגה כבר לא יתאפשר לשנות שוב את הפרמטרים השונים והליגה תתנהל כרגיל עם שוק העברות, מכירה וקניה של שחקנים וכו’. 

בחר שחקנים (מערכת ONE)בחר שחקנים (מערכת ONE)

כיצד מורידים את האפליקציה?

בשלב הראשון, גשו לחנות האפליקציות והורידו את האפליקציה:

להורדה באייפון לחץ כאן

להורדה באנדרואיד לחץ כאן

אם נתקלתם בבעיה בהורדה תוכלו גם לחפש בחנויות האפליקציות: La Liga Fantasy ONE. ניתן לשלוח מייל עם שאלות לכתובת laliga@one.co.il

אולפן הפנטזי מכינים אתכם למחזור הפתיחה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה