זאת הייתה עונה מיוחדת בכדורגל הספרדי כמו בכדורגל האירופי כולו, עונה חסרת תקדים עם פגרת קורונה וחזרה בניגוד לכל הציפיות, כשבסופו של דבר הייתה זו ריאל מדריד שהחזירה לעצמה את תואר האליפות. אבל זאת גם הייתה עונת בכורה מרגשת ל’לה ליגה פנטזי’ בישראל, אפליקציית ליגת החלומות הרשמית של הליגה הספרדית – LaLiga Fantasy ONE, אפליקציית הפנטזי המתקדמת ביותר בעולם.

כחלק מפרויקט חזרת הליגה, אנחנו מציגים לכם את עשרת השחקנים היקרים ביותר במשחק, ויש פה גם שמות מפתיעים. בנוסף, ניתן לכם את ההמלצה שלנו – האם הם שווים את הכסף הגדול, או האם כדאי להשקיע בצורה אחרת.

לה-ליגה פנטזי חוזרת ויש חידושים אדירים!

ליאו מסי – 77,975,750
על הסיבות בעד ונגד רכישת השחקן הטוב ביותר בעולם וכמובן היקר ביותר בפנטזי כבר כתבנו בהרחבה. מסי היה וככל הנראה ימשיך להיות השחקן הטוב ביותר במשחק. האם הוא שווה את המחיר שיגרום לכם להתפשר על שאר ההרכב שלכם? לאור מצב הרוח שלו בתחילת העונה, לא כל כך בטוח. 3/5.

ליאו מסי (רויטרס)ליאו מסי (רויטרס)

קארים בנזמה – 70,964,704
הצרפתי מגיע אחרי העונה הטובה בקריירה שלו, עם 21 שערים ו-8 בישולים שהיו שווים אליפות לריאל מדריד ו-297 נקודות פנטזי. מצד אחד, בנזמה ממשיך להיות האופציה האמיתית היחידה בהתקפה של הבלאנקוס, אבל עייפות החומר בהחלט עלולה להשפיע, ובמחיר של כ-70 מיליון אירו, אפשר לבנות חוליית התקפה טובה יותר. 2/5.

קארים בנזמה חוגג אחרי השער (רויטרס)קארים בנזמה חוגג אחרי השער (רויטרס)

סרחיו ראמוס – 67,068,549
אחרי ששבר את שיא השערים לבלם בליגה הספרדית עם 11 כיבושים בעונה החולפת, הקפטן הבלתי נגמר של ריאל מדריד ימשיך להיות העוגן ההגנתי של זינדין זידאן, ואמור להיות הפנדליסט הקבוע של הקבוצה. המשוואה ברורה – הבלם המוביל של קבוצת ההגנה הטובה בליגה בעונה החולפת, שגם כובש שערים. 5/5.

סרחיו ראמוס (La Liga)סרחיו ראמוס (La Liga)

יאן אובלק – 49,800,731
השוער הכי טוב בליגה יחד עם טיבו קורטואה, שמשחק באתלטיקו בעלת האוריינטציה ההגנתית. המינוס היחידי – מדובר בסכום גבוה מאוד להשקיע בעמדת השוער, מה שיותיר אתכם בלי הרבה כסף עבור שחקני ההתקפה, שם נמצא הניקוד הגבוה. 3/5.

יאן אובלק בחימום (La Liga)יאן אובלק בחימום (La Liga)

טיבו קורטואה – 49,277,342

ראו מקרה יאן אובלק. 3/5.

טיבו קורטואה (La Liga)טיבו קורטואה (La Liga)

לוקאס אוקמפוס – 48,748,776
אחת הפריצות הגדולות של סביליה בעונה החולפת, כשהיה חלק משמעותי בהעפלה של הקבוצה לליגת האלופות עם 14 שערים. המחיר שלו בהחלט סביר לשחקן התקפה שאמור להמשיך להגיע לדאבל פיגרס. 4/5.

לוקאס אוקמפוס בועט (רויטרס)לוקאס אוקמפוס בועט (רויטרס)

ג’רארד מורנו – 43,186,829
אחרי שנתיים בהן כבש 7 ו-8 שערים, ג’רארד מורנו “התפוצץ” בעונה החולפת עם 18 כיבושים ועזר לוויאריאל לתפוס את המקום ה-5. למרות זאת, הקבוצה עברה שינוי גדול הקיץ עם הגעתו של אונאי אמרי במקום חאבי קאייחה, וההימור על מורנו במחיר הזה נראה גבוה מדי. 2/5.

לוקה מודריץ' מול ג'רארד מורנו (רויטרס)לוקה מודריץ' מול ג'רארד מורנו (רויטרס)

דייגו קרלוס – 42,885,929
הבלם ה”מפלצתי”, לפחות מבחינה פיזית של סביליה, אמור להמשיך להיות מעוז ההגנה של לופטגי, למרות הביקוש הרב שיש לו באירופה. כבש בעונה שעברה 2 שערי ליגה, ובתקווה שהוא ימשיך ויעז אפילו יותר, מדובר בהחלט בבלם שראוי לשקול בכובד ראש. 4/5.

דייגו קרלוס חוגג (רויטרס)דייגו קרלוס חוגג (רויטרס)

קאסמירו – 41,605,731
הברזילאי הוא אמנם עוגן בקישור של ריאל מדריד, אבל מבחינת נקודות פנטזי, נמצא בעמדה בעייתית בהתחשב במעורבות שלו בהתקפה, ובוודאי בכמות הכרטיסים שהוא סופג בעונה (12 צהובים בעונה החולפת). אפשר למצוא חלופות אחרות. 2/5.

קאסמירו (רויטרס)קאסמירו (רויטרס)

אויארסבאל – 38,370,493
הווינגר הספרדי הכל כך מוכשר של ריאל סוסיאדד, שנכנס בעונה שעברה ל-11 המצטיינים של העונה בפנטזי, מבקיע כבר 3 עונות רצופות 10 שערים ומעלה, ובעונה החולפת גם הוסיף 11 בישולים. בפחות מ-40 מיליון אירו, מדובר באחת העסקות הטובות במשחק. 5/5.

וויליאן ז'וזה ומיקל אויארסבל (La Liga)וויליאן ז'וזה ומיקל אויארסבל (La Liga)

כיצד מורידים את האפליקציה?

בשלב הראשון, גשו לחנות האפליקציות והורידו את האפליקציה:

להורדה באייפון לחץ כאן

להורדה באנדרואיד לחץ כאן

אם נתקלתם בבעיה בהורדה תוכלו גם לחפש בחנויות האפליקציות: La Liga Fantasy ONE. ניתן לשלוח מייל עם שאלות לכתובת laliga@one.co.il

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה