במכבי חיפה יש רצון גדול לפתור מספר סוגיות. הראשונה היא נושא החיזוק שיכלול את קשר ובלם זר איכותיים והשנייה היא סאגת מוחמד עוואד, שכל עוד לא החליט אם הוא מאריך חוזה או רוצה לעזוב, הוא לא יכלל בתוכניות המקצועיות ולא יזכה לקרדיט בסגל. יחד עם זאת, בימים האחרונים התפתח מתווה שיאפשר פתרון בנושא כאשר השחקן ככל הנראה יחתום על חוזה חדש בקבוצה מהכרמל לשלוש שנים ולאחר מכן הוא ייצא בהשאלה לקבוצה בחו"ל. עוואד, שלא נכלל בסגל בדרבי, מודע לכך שהשאלה לחו"ל מותנית בכך שיחתום על חוזה ארוך טווח אצל הירוקים.

הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ONE»

כמו כן, הירוקים שואפים לסיים את הסאגה מול ג’ורג’ מנדז’ק אחרי שהודיעו לו כי הם ממשיכים הלאה ומחפשים שחקן אחר במקומו בעקבות הסחבת בהגעתו לחתום בקבוצה. כך או כך, גם אם היה חותם ומגיע לארץ, מנדז'ק לא יכול היה לעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר במשחק במסגרת מוקדמות הליגה האירופית בשבוע הבא בסמי עופר מול הקבוצה הבוסנית ז'לזניצ'אר.

אגב, על פי ההוראות של אופ"א, שתי הקבוצות מחויבות בבדיקת קורונה ומיד לאחר מכן יצטרכו לשמור כל כל כללי הבידוד המתבקשים עד למשחק עצמו. לרשות בכר יעמוד סגל כמעט מלא במשחק בטדי מול הפועל באר שבע במסגרת משחקי הדירוג בגביע הטוטו. הקפטן נטע לביא אמור לזכות במנוחה אחרי שהתאושש לאחרונה ממתיחה. בחיפה לא ייקחו סיכונים ויאפשרו ללביא מנוחה נוספת על מנת שיהיה כשיר לבוסנים.

מדוע מכבי חיפה לא מתחזקת בעמדה הכי נחוצה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה