הפרק של דור מיכה ועומר אצילי במכבי תל אביב, הסתיים. שני השחקנים שמעו דרך סוכנם, רונן קצב, כבר לפני עשרה ימים כי ג’ק אנגלידיס העביר את המסר מקנדה – שניהם לא יהיו יותר שחקני המועדון שכן כך הוחלט על ידי הבעלים מיץ’ גולדהאר. מאז התרחשו כמה דברים בדרך, עיקרם הוא משא ומתן בין הצדדים על אופן התרת החוזה של השניים, מו”מ זה אמור להימשך גם בימים הקרובים וכפי שהבהיר קצב בשם שניהם, מתוך מטרה לסיים את הנושא הזה באופן חיובי וללא סכסוכים נוספים. 

מאחורי הקלעים אפשר לספר על רכבת ההרים שחוו השניים. עולמם נכנס לסחרור ביום בו הסיפור התפוצץ, אך ככל שחקירת המשטרה תחת סעיף בעילה אסורה בהסכמה של שתי הקטינות התקדמה, והגיעו גם אמירות מצד שני השופטים שדנו בבקשת צו איסור הפרסום של שמם כי התיק בדרכו לגניזה, מצב רוחם השתפר. הם החלו לחוש טוב יותר, חזרו להיות פעילים גם ברשתות וציפו כי יקבלו הודעה שהם מוזמנים לאימוני פתיחת העונה אחרי שלמעשה הוגלו מהמועדון ברגע בו הם הוזמנו לחקירת משטרה. 

אולם, לפני עשרה ימים הגיעה התפנית הנוספת. הם הבינו כי דרכם במכבי ת”א הסתיימה. הם החליטו לאחר מכן להוציא את אותן הודעות ברשת האינסטגרם על המקרה, כשהם כבר יודעים שמכבי ת”א ויתרה על שירותם. זו הסיבה שההודעה לא כוונה בשום אופן למיץ’ גולדהאר וזו הסיבה כי לא הייתה כל התייחסות למכבי ת”א בהודעה. בצד של השחקנים יש פגיעה קשה מאוד, במיוחד בצד של דור מיכה, שאביו קובי הוא שחקן בית של המועדון ודור בעצמו ילד שגדל במכבי במשך 20 שנים. 

דור מיכה ממשיך לשמור על כושר באופן פרטי

גם בצד של אצילי שאף הוא העביר דרך בנוער הצהוב וחזר מגראנדה לישראל, האכזבה עצומה כפי שהיטיב לבטא חברו הטוב אמיר עגייב בראיון ל-ONE בסוף השבוע האחרון. יחד עם זאת, אין להם כעת כל ברירה מאשר למצוא לעצמם יעד חדש לקריירה. היכן זה יהיה? עוד מוקדם להגיד אף על פי שרב סרן שמועתי החל לעבוד חזק שלוש דקות אחרי שפורסם כי שניהם סיימו במכבי. חשוב להדגיש כי השניים צריכים להסדיר קודם כל את הנושא הכספי מול מכבי ת”א ומשם להתקדם הלאה. כל האפשרויות כמובן פתוחות, בישראל ומעבר לים. אצילי מעדיף להישאר בישראל אך יש לו כבר הצעה מאפואל ניקוסיה הקפריסאית בעוד מיכה מבוקש על ידי אנורתוזיס בעיקר.  

עוד ניתן לספר כי אומנם תיק החקירה נגד השניים הועבר מהפרקליטות למשטרה להשלמת חקירה, אלא שמאז הוא כבר הוחזר אל הפרקליטות שוב, בלי ששני השחקנים נחקרו פעם נוספת. פעולה זו על פי ההערכות, מלמדת על כך שהתיק אכן בדרכו לגניזה. עם עניין זה והצפי כי לא יוגש כל כתב אישום נגד השניים, מכבי ת”א בעצם לוקחת פה החלטה תקדימית במהלכה היא מתנערת משני השחקנים בלי שהוכחה אשמתם הפלילית. “זה תקדים שאין בכל העולם. זה פשוט לא נתפס”, אמרו חבריהם של השניים. 

מיכה ואצילי הם שני השחקנים האהובים ביותר בחדר ההלבשה של מכבי ת”א. ההחלטה להיפרד מהם הגיעה לידי השחקנים קצת אחרי שהם למדו עליה בעצמה. הם מאוד לא אהבו אותה, בלשון המעטה. את חוסר שביעות רצונם היה ניתן לחוש עם חידוש האימונים תחת פטריק ואן לוון בימים האחרונים. השחקנים מרגישים כי פגעו במרקם שלהם בצורה קשה, הוציאו שני חברים שלהם מהמועדון בלי שהוכחה אשמתם ובעצם חרצו את דינם המקצועי כשייתכן מאוד שבעוד כמה ימים הפרקליטות תודיע שהתיק נגנז. 

מיץ' גולדהאר. ממתינים למוצא פיו בנוגע להחלטה שהוא קיבל (רדאד ג'בארה)מיץ' גולדהאר. ממתינים למוצא פיו בנוגע להחלטה שהוא קיבל (רדאד ג'בארה)

ומה עם הצד של מכבי ת”א? הוא הרי לא מובא בכתבות על שני השחקנים מאז אותה הודעה רשמית שהודיעה כי שניהם הוצאו לחופשה. יש לכך סיבה. במועדון יש איסור מוחלט על כל הגורמים, בלי יוצא מן הכלל, להגיב בנושא. אין עליהם להגיב שלא לציטוט ובטח שאין עליהם להגיב לציטוט. המועדון החליט לא לשחרר שום הודעה בנושא ואנשיו קיבלו הוראה גורפת לשמור את מה שיש להם להגיד בנושא, לעצמם. גם כשהם נשאלים על ידי הקרובים אליהם על הנושא, הם מיד מתחמקים ומעבירים לנושא אחר.

“מכבי ת”א תגיב לעניין זה רק כאשר מיץ’ גולדהאר יוריד את ההוראה מקנדה”, ניתחו בנושא הזה בסביבת המועדון. עד אז, כל הנחה לגבי ההחלטה שהובילה לשחרור של מיכה ואצילי תהיה נטו ספקולציה שגם אם היא הגיונית ותתברר כנכונה בסופו של יום, היא עדיין ספקולציה. הדבר היחיד שכן ניתן להגיד הוא כי ההחלטה להיפרד מהשניים התקבלה רק על ידי גולדהאר ואנגלידיס. למה? נאלץ להמתין למוצא פיו של גולדהאר כדי לקבל את הגרסה שלו לנושא, כל זאת בזמן שעד לרגע זה, לא הוא ולא נציגו שוחחו ישירות עם השחקנים וניסו לשמוע מהם את הצד שלהם לסיפור. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה