הימים עוברים ודור מיכה ועומר אצילי עדיין לא חוזרים לעבוד עם מכבי תל אביב. החוק בכדורגל הוא פשוט – בבסיס, חוזה של מועדון מול שחקן אומר שעל המועדון לתת לשחקן את האפשרות לשחק ולהתאמן. אפשרות זו נשללה משניהם ברגע בו התפוצצה אותה פרשת הקטינות, אולם זמן רב חלף מאז, החקירה הסתיימה, לא הוגש כתב אישום כאשר התיק מונח אצל הפרקליטות והיא אינה ממהרת לזוז בנושא. יחד עם זאת, על פי כל המידע שפורסם בתקשורת, התיק הועבר לפרקליטות כשהוא בדרכו לגניזה.

אבל, אצל מכבי ת”א, נראה כי הגניזה שבדרך עדיין לא מהווה שיקול. היא הוציאה את שני השחקנים לחופשה כפויה, מידרה את שניהם מהמועדון, בלי שהוגש נגדם כתב אישום או שהם הורשעו פלילית. אמרו לשחקנים לשבת ולחכות, עד שתתקבל החלטה. אולם, קדם העונה כבר החל, ושני השחקנים לא מורשים לקיים את זכותם הבסיסית כמחזיקי חוזים בשורות המועדון – להתאמן עם הקבוצה. 

מיץ' גולדהאר. לא מסר את החלטתו עד לרגע זה (חגי מיכאלי)מיץ' גולדהאר. לא מסר את החלטתו עד לרגע זה (חגי מיכאלי)

לפי רוח הדברים ואיך שהדברים נשמעים, העובדה שטרם התקבלה החלטה וישנו סירוב מוחלט בשלב הזה להחזיר אותם לאימונים, ההערכה בקרב כולם היא שהפרידה החד צדדית היא עניין של זמן. זו התחושה בשלב הזה, לא מדובר בגזרה שהוחלטה או נמסרה למי מהם, אבל התחושה היא שהמועדון לא מעוניין להחזירם, הזמן שלהם במכבי ת”א קצוב וכי בקרוב תגיע ההודעה שעליהם לחפש קבוצה חדשה לעונה הבאה. 

לצד זאת יש מי שטוען שלכאורה, יש לחבר את הנושא הכלכלי. אצילי ומיכה הם המשתכרים הגבוהים ביותר שנותרו במכבי ת”א, וייתכן מאוד כי יש פה לכאורה הזדמנות מצד המועדון להיפרד מהשניים שמהווים חלק משמעותי בתקציב שכר השחקנים, בימים בהם הקבוצה לא העמידה עוד תקציב, מתקשה להחתים שחקנים וצוות אימון והחלה להתאמן בסגל של 18 שחקנים שמורכב מ-7 שחקנים שחזרו מהשאלות, וחלק מהם לא אמורים על הנייר להיות בסגל הסופי לעונה הזו. 

עומר אצילי עם אילון אלמוג ודור מיכה. לא נותנים להם לחזור ולהתאמן (רדאד ג'בארה)עומר אצילי עם אילון אלמוג ודור מיכה. לא נותנים להם לחזור ולהתאמן (רדאד ג'בארה)

בזמן שאצילי ומיכה מתאמנים לבדם במסגרת אישית, איתי שכטר, אייל גולסה ושרן ייני בתחילתו של משא ומתן על השארתם וטל בן חיים במו”מ להגעה, הימים האחרונים בקריית שלום מעלים ניחוח לא טוב בכלל. העובדה כי למועדון יש רק זר אחד כשחקן שדה, אנריק סבוריט, אומרת לא מעט. “האימונים נראים רע, זה מגוחך, אין אפילו סגל כדי להרכיב אימון נורמלי”, ביקרו בסביבת שחקני מכבי ת”א, וכל זאת כאשר בחוץ יושבים שניים מכוכבי הקבוצה בעונות האחרונות, הקפטן שלה ועוד שני שחקנים שהיו סופר משמעותיים באליפות האחרונה וגם בזו שלפניה (שכטר).

חגיגה רומאית: רומא מביסה 1:6 את ספאל
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה